Sikeresen zárult a Posta Biztosító olimpiai kampánya
2016.09.09
A Posta Biztosító mint a Magyar Olimpiai Csapat arany fokozatú támogatója és egyben biztosítója, 2016. augusztus 5. és 2016. augusztus 21. között „A biztonság aranyat ér” elnevezéssel egy, a Magyar Olimpiai Csapat éremszerzéseihez kapcsolódó promóciós kampányt indított. A hazai sportolók kiváló teljesítményének köszönhetõen – összesen 15 érmet szereztek az idei Olimpián – a Posta Biztosító közel 9 ezer ügyfele közel 17 millió forint kedvezményt érvényesíthetett utasbiztosítás-kötéseik alkalmával.

A kedvezmény lényege az volt, hogy amennyiben a Magyar Olimpiai Csapat valamely tagja érmet szerzett a riói olimpián, akkor a versenynapot követõ napon a Posta Biztosító éremkedvezményt nyújtott a PostaUtasÕr utasbiztosítás díjából. Aranyérem esetén 20, ezüstérem esetén 15, bronzérem esetén pedig 10 százalék volt a kedvezmény mértéke. Amennyiben egy versenynapon több magyar érem is volt, akkor a következõ napon a legszebben csillogó érem szerint járó kedvezményt érvényesíthették az ügyfelek a Postákon vagy a www.postabiztosito.hu oldalon. A napi kedvezményekrõl az ügyfelek a rádióból, közösségi médiából, valamint online csatornákon értesülhettek.   

A magyar csapat tagjai összesen 8 arany-, 3 ezüst- és 4 bronzérmet nyertek, így összesen 10 napon közel 17 millió forint kedvezményt tudtak érvényesíteni az ügyfelek.

A Posta Biztosító ezúton is gratulál a Magyar Olimpiai Csapat tagjainak a kiváló teljesítményhez, és büszke, arra hogy részese lehetett az olimpiai sikereknek – mondta el Mester Péter, a Posta Biztosító marketingvezetõje.

Kampányeredmények:
A kampányt bevezetõ „Együtt a sikerért” elnevezésû image film 257 ezres megtekintést ért el összesen a YouTube és a Facebook csatornákon együttvéve. A Google Adwords és Facebook hirdetési kampánnyal összesen 780 ezer embert sikerült elérni a közel 2,5 hetes idõszak alatt. Az online kampánynak köszönhetõen közvetlenül több, mint 17 ezren látogattak el a Posta Biztosító utasbiztosítási weboldalára.