Az Allianz továbbra is szárnyal a globális márkák rangsorában
2016.10.13
Az Interbrand idei "Legjobb globális márkák" rangsorában az elõzõ évhez képest 12 százalékkal nõtt az Allianz márka értéke. Ezzel a társaság az 51. helyre lépett elõre a legjobb 100 nemzetközi márka között.

Az Allianz ismét javított pozícióján az Interbrand márkatanácsadó cég évenként megjelenõ ranglistájában, amely a világ száz legértékesebb márkáit tartalmazza az adott évre vonatkozóan. Az idei Interbrand "Legjobb globális márkák" (Best Global Brands 2016) rangsorában három pozíciót elõrelépve 51. helyen végzett a társaság, a márkaértéke pedig 12 százalékkal nõtt 2015-höz képest több mint 9,5 milliárd dollárra.

Az Interbrand szerint az Allianz legfõbb erõssége 2015-ben a kiváló pénzügyi eredményei mellett a Valódi Ügyfélközpontúságra helyezett fókusz volt, valamint a digitalizációhoz és a fenntartható fejlõdéshez való hozzáállása és elkötelezettsége is kiemelkedõ volt.

"Büszkék vagyunk az Allianz brand teljesítményére. A kétszámjegyû növekedés egyértelmûen tovább erõsíti a rangsorban elfoglalt pozíciónkat - hangsúlyozta Jean-Marc Pailhol, az Allianz globális Market menedzsment és Értékesítési hálózatért felelõs igazgatója. "Az ügyfeleinkre helyezett még nagyobb hangsúly a hajtóereje a brandnek. Az Allianz nemrég mutatta be a "Lépj bátran! Veled vagyunk." márkakoncepciót, mert szeretnénk védelmet biztosítani ügyfeleinknek, amely kellõ bátorságot ad számukra a növekedéshez és céljaik eléréséhez."

Interbrand módszertan

Az Interbrand rangsor alapjául szolgáló márkaérték számításánál figyelembe veszik az adott márkával fémjelzett termékek és szolgáltatások pénzügyi eredményességét, a márka vásárlási döntésekben betöltött szerepét, valamint a márka tényleges erejét. A módszertan ISO 10668-as minõsítéssel rendelkezik. A 2016-os rangsorban a leggyorsabban növekvõ márkák a Facebook, az Amazon, a LEGO és a Nissan. A rangsor legújabb szereplõi között megtalálható a HP, a Dior és a Tesla is.
München, 2016. október 11.

További információ a rangsorról:
*         A teljes Interbrand rangsor itt<http://interbrand.com/best-brands/best-global-brands/2016/ranking/> érhetõ el.
*         Az Allianz brand érték növekedésének teljes története itt<http://interbrand.com/best-brands/best-global-brands/2016/ranking/allianz/> tekinthetõ meg.