A számos jogvédõ szervezet szerint is elítélt szolgáltatásra még a tiszavirág életû is túlzó jelzõnek bizonyul, hiszen lényegében el sem tudott indulni. Az Admiral engedélyeit ennek megfelelõen le is korlátozták, egyedül a közösségi portál befûzhetõ beléptetési felületéhez maradt hozzáférése a biztosítónak, a túlságosan invazív applikációt teljes mértékben letiltották.
Ez nem túl kedvezõ fordulat a biztosítási szakmára nézve, mivel számos biztosító keresi a módját annak, hogyan tudná hatékonyabban felhasználni a rendelkezésre álló kontextuális információt ügyfeleirõl, illetve hogyan tudná növekni ezeknek az adatoknak a körét. Utóbbihoz adná magát a közösségi portálokon hozzáférhetõ nyilvános adatmennyiség, de amennyiben a Facebook döntése precedensnek bizonyul, akkor rövid úton lezárulhatnak a hasonló adatszerzési csatornák.
Mielõtt azonban a jogvédõk bajnokaként pajzsra emelnénk a Facebook-ot, a teljes igazsághoz hozzátartozik, hogy az Admiral applikációja nem válogatás nélkül gyûjtötte volna az információkat, hanem csak azoktól, és csak azokat az adatokat vette volna át, akik és amikhez önkéntesen hozzájárultak, ráadásul ezeket saját rendszerében nem tárolta volna.
Emellett azt se felejtsük el, hogy amikor saját céljairól van szó, a Facebook nem szokott ilyen érzékenyen reagálni a vélt vagy valós adatvédelmi problémákra, valószínûleg inkább tökéletesen tisztában van vele, hogy a rendszerben található adatok immár a biztosítási szakma számára is értékesek, nincs értelme azokat ingyen és szabadon hozzáférhetõvé tennie a piac szereplõi számára. Hogy ez azt jelenti vajon, hogy hamarosan új B2B termékkel érkezik a Facebook, vagy akár saját közösségi platformon igénybe vehetõ biztosítással jelentkezik, azt nyilván nem tudhatjuk. Mindenesetre az Admiral még nem adta fel, egyelõre javában folynak a biztosító és közösségi portál közötti egyeztetések.