A neves Business Vision magazin minden évben odaítéli díjait: a kiválasztás során weboldaluk látogatói, elõfizetõik, külsõs munkatársaik és az üzleti világ újságírói jelölnek az elismerésre cégeket a világ minden tájáról. Adatgyûjtõ csoportjuk alapos kutatását követõen a zsûri alakítja ki a kategóriánként 3-4 jelöltet tartalmazó végleges listát.
A magazin értékelésében többek közt a Generali Alapkezelõ ügyfélközpontú megközelítését emelte ki, amely hosszabb távú tevékenységként tekint a vagyonkezelésre, külön hangsúlyt fektetve a biztonságra, az innovációra és a változó piaci környezetben is gyors reakcióidõre.
A zsûri emellett a Generali azon vízióját méltatta, amelynek jegyében a cég kötelezettséget vállal arra, hogy digitális szolgáltatásain keresztül nyújt segítséget ügyfeleinek portfóliójuk egyszerûbb áttekintésében. A BV indoklásában úgy fogalmaz: a vállalat ehhez hasonló kérdések iránti érzékenysége nagyon erõs teljesítményt és irigylésre méltó ügyfélelégedettséget eredményezett.
A Generali Alapkezelõ a nemzetközi Generali Csoport közép-kelet-európai régiójához tartozó vagyonkezelõ társaságaként közel 260 milliárd forint vagyont kezel. Legjelentõsebb ügyfelei között jelenleg is megtalálhatóak biztosító egyesületek, egészségpénztárak, valamint önkéntes nyugdíjpénztárak. A Társaság nagy hangsúlyt fektet az egyedi kockázatviselõ képességhez és hozamelvárásokhoz legjobban illeszkedõ portfóliók kialakítására, így befektetési stratégiáit az ügyfelek igényeire szabja.
2017.07.06
A londoni székhelyû Business Vision (BV) üzleti magazin 2017-ben a Generali Alapkezelõnek ítélte a Legjobb Privát Vagyonkezelõ Szolgáltatás díját. A zsûrizés során többek közt az innovációt, az üzleti vezetést, a vállalatirányítást, a pénzügyi és szociális teljesítményt, illetve az átláthatóságot vették figyelembe.