Megvannak az Év Biztosítói!
2017.11.20
Idén is az ügyfelek dönthették el, mely biztosítók érdemelték ki leginkább elismerésüket. Az évbiztosítója.hu oldalon leadott közel ötvenezer szavazat alapján idén is hét biztosítótársaság kapott elismerést. A reklámoktól mentes, valós értékelés most egy évig újra iránymutatással szolgál majd azoknak, akik nem a saját kárukon akarják megtapasztalni, hogy jól választottak-e biztosítót maguknak.

Immáron hatodik alkalommal került megrendezésre az „Év Biztosítója” díj egy hónapig tartó szavazása. A szavazás keretében idén is a hazai vagyon- és felelõsségbiztosítókat értékelték az ügyfelek, illetve már második alkalommal választhatták meg az Év Utazási Biztosítóját is.

A szolgáltatás és kárrendezési kategóriában kiírt szavazáson az Aegon Biztosító és a Generali csoport két-két elismerést is szerzett, kategória-gyõztes lett a K&H Biztosító és jól szerepelt a tavalyi gyõztes Signal Biztosító is. Az adatokat elemezve elmondható, hogy 2017-ben az ügyfelek alapvetõen elégedettek voltak a hazai biztosítók szolgáltatásaival (1-tõl 10-ig adható szavazataik alapján átlagosan 8,4-es elégedettségi értéket adva a társaságoknak). A területi elégedettségi adatokat nézve kiemelendõ, hogy a megyék lakossága közül 2017-ben leginkább Somogy és Békés megyében voltak elégedettek az ügyfelek, a legkisebb elégedettségi értékeket pedig idén is Budapest és Pest megye lakosai adták.

Az Év Utazási Biztosítója idén az AWP P&C S.A. (Allianz Worldwide Partner) nemzetközi cégcsoport magyarországi fióktelepe, a Mondial Assistance lett. Érdekesség, hogy egy tavaly megkötött megállapodás alapján ez a csoport biztosítja majd a hamarosan útnak induló, elsõ ûrturistákat is.


Eredmények:

Év Biztosítója SZOLGÁLTATÁS kategória nyertesei:

I. K&H Biztosító Zrt.
II. Aegon Biztosító Zrt.
III. Genertel Biztosító Zrt.

Év Biztosítója KÁRRENDEZÉS kategória nyertesei:

I. Aegon Biztosító Nyrt.
II. Signal Iduna Biztosító Zrt.
III. Generali Biztosító Zrt.