Habár ma még csak elvétve találkozni önvezetõ tesztjáratokkal az utakon, Clark szerint ez nagyon gyorsan megváltozhat. Az autonóm jármûvek elsõdleges felvevõpiacát egyértelmûen az on-demand jellegû személy- és áruszállítás jelenti majd az Aptiv vezérigazgató szerint, mivel egyfelõl ezek a vállalkozások folyamatosan keresik a sofõrökkel kapcsolatos költségek optimalizálásának különféle módjait, másrészt megfelelõ tartalékokkal rendelkeznek ahhoz, hogy egy ilyen volumenû váltást meg tudjanak valósítani. Nem csekély összegrõl van szó, a különféle önjáró autók gyártási költsége - figyelembe véve, hogy még nincsenek kereskedelmi forgalomban kapható modellek - 70 000 és 150 000 dollár között mozog. Clark szerint azonban kiváltképp az áruszállításban akkora az egyes cégek motivációja a sofõrök kiiktatására, hogy hajlandóak lesznek megfizetni a magasabb árat.
Ráadásul szerinte nem is kell túlságosan sokat várni arra, hogy a költségek elviselhetõ szintre csökkenjenek. Az Aptiv vezérigazgatója 2025-re az 5000 dolláros jármûvenkénti költség sem elképzelhetetlen, amiben értelemszerûen nagy szerep jut majd a sorozatgyártás megindulásának is. Önmagában azonban ez még kevés lenne, Clark szerint a legnagyobb lehetõség a költségcsökkentésre akkor érkezik el, mikor az autógyártóknak teljesen újra kell gondolniuk autóik felépítését, hogy azok az egyre komplexebbé váló autonóm rendszereknek optimális helyet tudjanak biztosítani. Jelenleg ugyanis nem a nulláról történik a tervezés, hanem már létezõ platformokat igazítanak az új igényekhez, ami szükségszerûen kompromisszumokkal jár. A jövõben újragonolt, teljes autonomitásra felkészített autók esetében ilyesmivel nem kell számolni, a gyártástechnológia fejlõdésével pedig potenciálisan kevesebb alkatrészt is tartalmaznak majd.
Ami az egyéni tulajdonosokat illeti, nagyjából a gyártási költségek lecsökkentésével válik szélesebb tömegek számára elérhetõvé az önvezetõ autó, azaz leghamarabb 2025-ben terjedhet el nagyobb mennyiségben az utakon.