Az Allianz sorozatban ötödik éve a legjobb globális biztosítási márka
2023.12.07

Az Allianz immár ötödik éve a világ első számú biztosítási márkája az Interbrand 2023-as Best Global Brands rangsorában - jelentette be sajtóközleményében a német biztosító.

Az Allianz először lépte át a 20 milliárd dolláros márkaértékhatárt: Kétszámjegyű, 11,5%-os növekedéssel az Allianz márkaértéke 20,85 milliárd dollárra nőtt, ami 2,15 milliárd dollárral több, mint egy évvel korábban.

A leggyorsabban növekvő globális márkák között az Allianz három helyet javítva a 31. helyre került az Interbrand 100 legjobb globális márkát rangsoroló összesített rangsorában.

"A legjobb globális márkák rangsorában elfoglalt helyezésünk az eddigi legerősebb. Ez megerősíti az Allianz márka növekvő erejét, valamint az ügyfelek, ügynökök és brókerek, üzleti partnerek és alkalmazottak bizalmát." - mondta Bernd Heinemann, az Allianz SE csoportos stratégiáért, marketingért és forgalmazásért felelős igazgatója.

"Az első számú biztosítónak lenni csak a kezdet. Az Allianz az iparágon túlra tekint, és arra törekszik, hogy felvegye a versenyt a világ legértékesebb márkáival. Ebben a ligában minden szereplőnek van egy közös vonása: a márkaérték mély megértése."- folytatta.

Az Interbrand évente teszi közzé a Best Global Brands rangsort. A jelentés célja minden évben a világ 100 legértékesebb márkájának azonosítása. A teljes Top 100-as rangsor, valamint a növekedési, ágazati és iparági trendek átfogó elemzését tartalmazó jelentés a www.interbrand.com/best-global-brands weboldalon érhető el.