A Newfront minden Slack-kompatibilis ügyfél számára elérhetővé tette a mesterséges intelligenciával működő Benefits Assistantot. Az egyedi fejlesztésű chat-ügynök 24/7 válaszokat ad a munkavállalóknak a szervezetük teljes jutalmazási programjaival kapcsolatos kérdéseire.
"Sok ügyfelünk készül a nyílt beiratkozásra a szervezeténél, és a juttatási asszisztensünk lehetővé teszi a humánerőforrás-csapatok számára, hogy gyorsabban válaszoljanak több kérdésre" - mondta Darren Brown, a Newfront teljes juttatásokért felelős elnöke. "Az automatizálás felszabadítja ezeket a HR-szakembereket több egyéb stratégiai munkára is az év során."
Az eszköz a vállalat juttatási kézikönyvén és a kapcsolódó dokumentumokon alapulva évente akár négy hétnyi munkát is megtakaríthat a humánerőforrás-csapatoknak azáltal, hogy megválaszolja a munkavállalóknak a teljes jutalmazási programmal kapcsolatos kérdéseit.
A Slacket használó összes Newfront-ügyfélnek mostantól lehetősége van a szolgáltatási szerződés részeként juttatási asszisztens használatára a vállalatánál. A Newfront ügyfele, az Instabase az év elején kísérleti jelleggel alkalmazta a technológiát.
"Lenyűgözött minket a juttatási asszisztens képessége, milyen gyorsan és pontosan válaszol a bonyolult juttatási kérdésekre" - mondta Sidra Narvaez, az Instabase HR Generalistája. "Még izgalmasabb volt, hogy a Slack chatbot közvetlenül a juttatási útmutatójuk megfelelő szakaszára irányítja a munkavállalókat ellenőrzés céljából. Alkalmazottaink nemcsak gyors válaszokat kapnak a juttatásokra, hanem jobban megismerik belső erőforrásainkat is." – tette hozzá Narvaez.