A Collinson, az utazási iparág számára megoldásokat kínáló vállalat a Starr Biztosító társaságokkal együttműködve forgalmazza a SmartDelay+-t, a Collinson parametrikus utazási zavarokra vonatkozó biztosítási termékét.
A termék számos előnyt nyújt az ügyfeleknek a járat törlése esetén, például hozzáférést a repülőtéri várókhoz és élményekhez, valamint automatikus készpénzkártérítést.
A Collinson 2017-ben hozta létre a SmartDelayt, amelyet 35 országban több, mint hatmillió ügyfél használ. A Starr biztosítja a SmartDelay+ biztosítási kapacitását az Egyesült Államokban, és a terméket is forgalmazni fogja ügyfelei körében.
"A Starr az amerikai biztosítási piac egyik kulcsszereplője, és örömmel dolgozunk velük együtt a SmartDelay+ ajánlatunk forgalmazásában az Egyesült Államokban, hogy azonnali előnyöket nyújthassunk ügyfeleinknek." - mondta Lawrence Watts, a Collinson biztosítási vezérigazgatója.
"Tudjuk, hogy az utazási kényelem egyre fontosabbá válik ügyfeleink számára. A Starr összefogott a Collinsonnal, hogy segítsen enyhíteni a késő járatok okozta stresszes élményt. Ügyfeleink mostantól azzal a tudattal utazhatnak, hogy néhány kattintással a váróterem kényelmében várhatják meg a késő járatukat, vagy azonnali készpénzkifizetést kaphatnak, amelyet várakozás közben vagy bármikor felhasználhatnak. Mindketten azon dolgozunk, hogy a légi utazást még élvezetesebbé tegyük. A Starr Biztosító örömmel kínálja ügyfeleinek a SmartDelay+ szolgáltatást, amely további kényelmet és kevesebb stresszt jelent számukra az utazásuk során." - tette hozzá Michael Grossman, a Starr Biztosító A&H alelnöke.