A Nationwide állatbiztosítás tagjai, akik a vállalat VetHelpline alkalmazását használják, mostantól videohívást indíthatnak egy állatorvossal a platform új videókonzultációs funkciójának részeként. Az új funkciót a FirstVet működteti.
Ezt a funkciót megelőzően az alkalmazás felhasználói az alkalmazáson belüli beszélgetéseket és telefonos konzultációkat folytathattak a VetHelpline munkatársaival.
"Az új VetHelpline szolgáltatásunk a Nationwide tagjai számára kényelmet és szakértelmet biztosít. Nem tudom eléggé hangsúlyozni, milyen nagy segítséget jelenthet a kisállatos családok számára, hogy a nap 24 órájában elérhetnek egy állatorvosi szakembert. Az olyan sokféle kérdésre, mint például "Szükségem van-e a sürgősségi ellátásra?" vagy "Hogyan értékeljem a háziállatom életminőségét?", ez a szolgáltatás hihetetlenül hasznos forrás."" - nyilatkozta Dr. Jules Benson, a Nationwide állategészségügyi alelnöke és főállatorvosa.