A 2017-es felmérés alapján az elõzõ évben is gyõztes BENU Magyarország Zrt., valamint a Provident Pénzügyi Zrt. megosztva végzett az élen a személyes ügyfélkiszolgálás kategóriában a nagyvállalatok között.
Mellettük az Invitel Távközlési Zrt. és a Diego Kereskedelmi Kft. ért el dobogós helyezést, valamint a PatikaPlus Gyógyszertárak teljesítményét is elismerték.
A kis- és középvállalatok között a SIPO Patikákat üzemeltetõ Lamicum Kft. érdemelte ki a ClientFirst Consulting által kiosztott „Kiválóság az Ügyfélkiszolgálásban” címet, a második helyre a KIA Motors Hungary Kft. futott be.
A Provident Pénzügyi Zrt. a telefonos ügyfélkiszolgálás kategóriájában is elsõ helyezést ért el, a második helyen az Invitel Távközlési Zrt. a harmadikon a Telenor Magyarország Zrt. végzett.
A kis- és középvállalkozásoknál ugyanebben a kategóriában KIA Motors Hungary Kft., Eni Austria Magyarországi Fióktelepe és SuperShop Kft. sorrend alakult ki.
Az elektronikus ügyfélkiszolgálás kategóriában a nagyvállalatok között is a Provident Pénzügyi Zrt. bizonyult a legjobbnak, a második helyet a Telenor Magyarország Zrt. érdemelte ki. A kis- és középvállalatok esetében az Eni Austria Magyarországi Fióktelepe lett az elsõ, õket követte a SuperShop Kft. és a KIA Motors Hungary Kft.
Az ügyfélkiszolgálás színvonalának növekedése néhány éven belül akár 20-30 százalékos átlagos árbevétel-növekedést is hozhat.
A próbavásárlók több mint 1500 üzletet és ügyfélkiszolgálási pontot teszteltek az idei díj megítélése elõtt, ezzel párhuzamosan a szervezõk összegyûjtötték csaknem 6500 ügyfél véleményét is az érintett cégek kiszolgálásról, akik több mint kétszázezer kérdésre adtak választ az értékelés során. Ezek elemzése után alakult ki a végsõ rangsor.