Az autóbiztosítási startup Clearcover olyan generatív AI-megoldást indított, amely tovább digitalizálja a nyilatkozatgyűjtést, ezzel jelentősen racionalizálva a biztosítási kárigénylési folyamatot és az ügyfélélményt.
A mesterséges intelligencia által vezérelt megoldás nagyméretű nyelvi modelleket használ, hogy közvetlenül az első kárbejelentést követően beszélgetéses élményt nyújtson. A kárfelvételi eszköz összegyűjti az eseményre vonatkozó szükséges információkat, amelyeket jellemzően a kárbecslői utóhívások során gyűjtenek össze a kárigény feldolgozásához és kifizetéséhez.
A Clearcover FNOL és adjuster megoldása modellfüggetlen, és a startup által velünk megosztott információk szerint jelenleg az OpenAI Azure-t, illetve az Amazon Bedrockot használja. A Clearcover által indítani tervezett ügyféloldali chatfunkciót egy beszállító fogja támogatni, egyedi fejlesztéssel kombinálva, amely az API-első egyedi biztosítási adminisztrációs rendszerét használja.