A Lemonade közzétette 2024 első negyedévi eredményeit. A negyedévet 2 095 275 ügyféllel zárta, ami 13%-os növekedést jelent az előző évhez képest. A vállalat a negyedévben ~68k ügyféllel bővítette a teljes ügyfélszámát.
A meglévő biztosítási díj 794 millió dollárt ért el, ami 22%-os növekedést jelent az előző év azonos időszakához képest.
Az egy ügyfélre jutó díj 379 dollár volt, 8%-kal magasabb, mint 2023 első negyedévében.
A vállalat 30,4 millió dollárt költött értékesítésre és marketingre a negyedév során, ami 8%-os növekedést jelent 2023 első negyedévéhez képest.
A bruttó kárhányad a negyedévben 79% volt, ami 8 százalékpontos javulást jelent az előző évhez képest.
A kombinált kárhányad a negyedévben 195% volt, szemben a 2023 első negyedévi 234%-kal.
A negyedév nettó vesztesége 47 millió dollár volt, ami 28%-os javulás az előző év azonos időszakához képest.
A vállalat az év végére pozitív cash flow nullszaldós eredményt vár.
A részvényesi levélben a Lemonade úgy döntött, hogy kiemeli a LAE-arányt, amelyet a kárrendezési költségek és a bruttó szerzett díj hányadosaként határoz meg. „A ~10%-os LAE arány jellemző a több tízmilliárdos díjbevétellel rendelkező vezető biztosítókra. Viszonylag kis méretünk ellenére a Lemonade LAE-aránya, amely az első negyedévben 7,6% volt, jelentősen jobb, mint ez a referenciaérték, ami jól mutatja, hogy a technológia hogyan képes drámaian növelni a hatékonyságot még azelőtt, hogy a méretből származó előnyök érvényesülnének.”
A vállalat az ügyük illusztrálására kiemelte a kisállat-biztosítási állományának csökkenő káreseményenkénti költségét.
A vállalat pénzeszközei, pénzeszköz-egyenértékei és befektetései 2024. március 31-én megközelítőleg 927 millió dollárt tettek ki. A Lemonade biztosító leányvállalatai 2024. március 31-én mintegy 186 millió dollárt tartanak nyilván szabályozási többletként.