Az Allianz új lakásbiztosítási terméket indít brit ügyfelek számára
2024.06.14

Az Allianz brit növekedési stratégiájának részeként új lakásbiztosítási terméket indított, hogy nagyobb választékot biztosítson a brit lakástulajdonosok számára.

A biztosító három fedezeti szintet kínál, és a fogyasztók a weboldalon, valamint az árösszehasonlító platformokon keresztül köthetnek fedezetet.

Az otthonbiztosítás a legújabb brit személybiztosítási ajánlat a társaságtól, amely márciusban digitális gépjármű-biztosítási termékét átnevezte Allianzra, májusban pedig a személybiztosítási üzletágát is az Allianz márkanévre helyezte át.

"Nagyon izgatottak vagyunk, hogy új lakásbiztosítási termékünket bevezethetjük az Egyesült Királyság személybiztosítási piacán, és nagyobb választékot kínálunk azoknak az ügyfeleknek, akik nagy értékű védelmet keresnek otthonuk számára. Szeretnénk, ha ügyfeleink úgy éreznék, hogy kézben tartják az irányítást, ezért egy gombnyomással online kezelhetik kötvényüket, és adminisztrációs díj nélkül módosíthatják azt. Azt is megértjük, hogy az ügyfelek szeretnének beszélni valakivel, ha kárigényt szeretnének benyújtani, ezért termékünkhöz egy 24 órás brit kárigénykezelési vonal tartozik, amely egyszerűen használható. Rendkívül izgatottak vagyunk, hogy az Allianz márkát kiterjeszthetjük a brit fogyasztókra, és a lakás- és gépjármű-biztosítás bevezetése nagy lépés hosszú távú stratégiánkban. Ez a következő része az Allianz útjának, és büszkék vagyunk arra, hogy az első számú globális biztosítási márka biztosítási fedezetét kínálhatjuk a brit fogyasztóknak.” - nyilatkozta Serge Raffard, az Allianz Personal ügyvezető igazgatója.