Az AXIS Capital Holdings Limited (AXIS) a közelmúltban indította el az AXIS Cyber Incident Commander nevű új szolgáltatását, amelynek célja, hogy a kibernetikai incidensekkel szembesülő biztosítottak számára egyetlen kapcsolattartási ponton keresztül azonnali útmutatást nyújtson tapasztalt kibernetikai szakértőkkel.
Nicholas P.R. Steinmann fogja vezetni az Incident Commander-t, amely kifejezetten az amerikai székhelyű közvetlen elsődleges kiberbiztosítási ügyfeleket szolgálja ki.
A kínált szolgáltatások közé tartozik a jogi tanácsadás, a digitális törvényszéki vizsgálat, az incidensre adott válasz, valamint a válság- és hírnévkezelés. Ezeket a szolgáltatásokat az AXIS által jóváhagyott harmadik fél szolgáltatók nyújtják, akik szorosan együttműködnek az AXIS kiberkockázati tanácsadó és kiberkárrendezési csoportjával, hogy támogassák az ügyfeleket az incidens utáni helyreállításban.
Az Incident Commander ingyenes és azonnali triage- és támogatási szolgáltatásokat kínál, amelyek e-mailben vagy telefonon keresztül a nap 24 órájában elérhetők. Ez a segítségnyújtás az incidens bekövetkezésének pillanatától kezdődik, amíg az eset zökkenőmentesen át nem kerül a kiberkárigénylési csapathoz a folyamatos kárrendezés érdekében.
David Shluger, az AXIS kiberkockázati tanácsadásért felelős vezetője hangsúlyozta: "Azáltal, hogy az AXIS Cyber Incident Commander egyszerűsített, gyors hozzáférést biztosít az ügyfeleknek a kiberincidens esetén szükséges szolgáltatásokhoz, célja, hogy segítsen a vállalkozások gyorsabb helyreállításában, minimalizálja az incidens hatásait, és csökkentse a stresszt az összetett és idegesítő folyamat során."