A Crawford & Company elindítja vállalati ügyfélkörét
2024.07.16

A Crawford & Company elindította multinacionális vállalati ügyfélkörét, és Wayne Brandet nevezte ki az új csapat élére.

A specializált üzletág közvetlenül vállalatokkal, brókerekkel, biztosítókkal és captive társaságokkal dolgozik együtt a kárrendezési termékek és megoldások bevezetése érdekében, és 24/7-es hozzáférést biztosít multidiszciplináris csapatokhoz. A szakosodott csoport minden piacon együttműködik majd a Crawford más üzleti egységeivel, hogy támogassa a vállalati ügyfelek portfóliójának növekedését és stratégiáját.

Az új csoportot Wayne Brand vezeti majd, aki közel 20 éves tapasztalattal rendelkezik a kárrendezési ágazatban, amelyet kizárólag a Crawfordnál szerzett. Új szerepkörében Brand felelős a vállalati ügyfélkör által végzett valamennyi tevékenység felügyeletéért. Brand 2005-ben csatlakozott a Crawfordhoz, és számos üzleti ágazatban töltött be vezetői pozíciókat, mielőtt 2020-ban átvette a TPA, UK & Ireland vezetői pozícióját.

Lisa Bartlett, a nemzetközi működésért felelős operatív igazgató elmondta: "Ügyfeleink hihetetlen gyorsasággal alkalmazkodnak az intenzív geopolitikai és gazdasági felfordulástól, az egyre szigorúbb szabályozási követelményektől, a változó ügyféligényektől és a piacváltó technológiáktól terhes környezethez. Vállalati ügyfélgyakorlatunk révén célunk, hogy e gyorsan változó kockázati környezet közepette fokozzuk ügyfeleink azon képességét, hogy a kárigényeket úgy kezeljék, hogy azok folyamatosan összhangban legyenek az érdekelt felek értékeivel és elvárásaival." - tette hozzá.