A Direct Line biztosítás elindul az ár-összehasonlító weboldalakon
2024.07.16

A Direct Line biztosítási márka története során először indul el az árösszehasonlító weboldalakon, új gépjármű-biztosítási termékcsomagot kínálva.

Az új termékeket kifejezetten az ár-összehasonlító weboldalak számára tervezték, a Direct Line gépjármű-felelősségbiztosítási kínálatától eltérő fedezeti szintekkel és jellemzőkkel, amelyek a biztosítótól közvetlenül vásárló ügyfelek számára elérhetőek.

A társaság közleményében azt írta, hogy növeli termékeinek láthatóságát, és még kényelmesebbé teszi az ügyfelek számára a biztosítások megkötését. A társaság hozzátette, hogy az árösszehasonlító weboldalakat a fogyasztók 90%-a látogatja meg, amikor a biztosításáról dönt.

"Nagy örömmel indítjuk el a Direct Line márkájú biztosítási termékeket az ár-összehasonlító weboldalakon. (...) Ez egy új fejezetet jelent küldetésünkben, hogy a biztosítást mindenki számára egyszerűvé és elérhetővé tegyük. Az ezeken a platformokon való jelenlétünk, valamint erős közvetlen értékesítési kínálatunk lehetővé teszi számunkra, hogy még több ügyfelet érjünk el, miközben a Direct Line által ismert, megbízható védelmet és szolgáltatást nyújtjuk. Azzal, hogy a legerősebb márkánkat, a Direct Line-t olyan ár-összehasonlító weboldalakon helyezzük el, ahol tudjuk, hogy van egy fogékony közönség, a Direct Line ismét fel fogja rázni a gépjármű-biztosítási piacot." - mondta el Adam Winslow, a Direct Line csoport vezérigazgatója.