Google: megduplázódhatnak az online életbiztosítások
2011.06.14
A Google vezetõje szerint a következõ évtizedben megduplázódhatnak az online vásárlók, köztük azok is, akik kifejezetten életbiztosítási termékeket keresnek az interneten.

Múlt héten, a Limra 2011-es bostoni Marketing és Kutatás Konferenciáján a Google online értékesítési vezetõje több, mint 200 biztosítási szakembernek tartott elõadást az online értékesítés jövõjérõl.

“Nagyon rövid idõ alatt óriásit változott a digitális környezet. A felhasználók az egyszerû információgyûjtés helyett ma már egyre inkább vásárlásra használják az internetet, sõt ma már egyfajta virtuális életteret is jelent a világháló – állítja Payton Dobbs. A tendenciában kitûnõ lehetõségek rejlenek az életbiztosítók számára is, különösen a mobil technológiák mai rohamléptékû fejlõdése mellett. A Google felmérései szerint ugyanis a potenciális online vásárlók 43 százaléka életbiztosítási szerzõdést is hajlandó lenne online kötni.

Dobbs három tényezõt nevezett meg az online siker kulcsaként: egyrészt megtalálhatónak kell lenni a világhálón, releváns információkkal kell jelen lenni, és az ügyfelek számára fontos információkat gyorsan le kell tudni szállítani. Olyan apróságokra is felhívta a szakértõk figyelmét Dobbs, mint hogy az oldalon található összes telefonszámot kattinthatóvá kell tenni, hogy az ügyfelek minél könnyebben véghez tudják vinni a tranzakciót.