A Lincoln Financial Group új gyásztámogatási szolgáltatásokat indított a csoportos életbiztosítás kedvezményezettjei számára, amelyek a kárigénylési folyamaton túli gondozást nyújtanak.
Az új kezdeményezést az Empathy, egy olyan startup cég támogatja, amely számos szolgáltatást kínál a veszteséggel küzdő emberek számára.
A kedvezményezettek mostantól személyre szabott támogatást kaphatnak, hogy segítsenek a szeretteik elvesztése után felmerülő adminisztratív, érzelmi, jogi és pénzügyi kihívások kezelésében. Az Empathy által kínált szolgáltatások közé tartozik például a hagyatékrendezési tanácsadás, a számlák lezárása, a gyászjelentés elkészítése és a "meghallgató fül" megtalálása.
„Elkötelezettek vagyunk amellett, hogy ott legyünk ügyfeleink és családjaik számára, különösen akkor, amikor a legnagyobb szükségük van ránk. Szeretnénk segíteni kedvezményezettjeinknek abban, hogy gyorsan rendezzék követelésüket, támogatni őket a pénzügyi komponensen túl, és folyamatos segítséget nyújtani a veszteségükön keresztül. Büszkék vagyunk arra, hogy ezt a concierge-szintű szolgáltatást kínáljuk, hogy megkaphassák a szükséges támogatást ezekben a hihetetlenül nehéz időkben.” - mondta el Heather Deichler, a Lincoln Csoportos Védelem termék- és kockázatvállalási vezetője.