A Zurich UK a múlt évben összesen 4 049 csaló igényt azonosított, ami 10%-os növekedést jelentett az előző évhez képest. Ez összértéke 94,8 millió font volt. A kárigények közül a baleseti igények tették ki az összeg jelentős részét, 61 millió fontot, míg az ingatlan- és gépjármű-biztosítások 19 millió, illetve 14 millió fontot tettek hozzá.
Scott Clayton, a Zurich kárigényekkel foglalkozó csalásellenes részlegének vezetője elmondta: „Kulcsfontosságú, hogy mindig egy lépéssel a csalók előtt járjunk, hiszen minden hamis igény, amely átsiklik a hálón, sérti a becsületes ügyfeleinket. Ez mindenféle biztosítási típusra hatással van, de a baleseti biztosítás tűnik az egyik leggyakoribb területnek.”
Majd hozzátette: „A csalásra alkalmazott módszerek egyre kifinomultabbak, de a mi technológiai megoldásaink is folyamatosan fejlődnek. Ezeket a csalásokat gyakran magas szintű szervezett bűnözői csoportok hajtják végre, így nem csupán alkalmi csalókról van szó. Rendkívül fontos, hogy minden biztosító lépést tartson a legújabb csalás-észlelési technológiák alkalmazásával, és emellett az emberi beavatkozást is használja a szektor gyorsan növekvő kihívásainak kezelésére.”