A hazai piacon több gyártó is kínál vegyes üzemmódú autót: a legolcsóbb a kétüléses, 61 lóerõs teljesítményû, 4,3 literes fogyasztású Smart Micro Hybrid, 3,35 millió forintba kerül. A sportos fazonú, négyüléses Honda CR-Z ára 6,5 millió forint, 124 lóerõs teljesítményû motorjának átlagfogyasztása 5 liter 100 kilométeren. Családi autónak legalkalmasabb az ötszemélyes és 3,8 literes átlagfogyasztású benzines Toyota Auris HSD, melynek ára 6,4 millió forint. Az Auris Hybrid esetében valamennyi tétellel számolva (biztosítás, adó, szerviz, üzemanyag) három év és 45 ezer kilométeres futásteljesítmény után félmillió forintot lehet megtakarítani.
Hamarosan jön az Opel Ampera, és lesz Chevrolet Volt, de ezeknek tízmillió forint körüli áruk lesz. Jövedéki adótól mentesek, de viszonylag korlátozott hatótávolságúak – egy töltéssel 120 km – és drágák.
A legelérhetõbb és leggyorsabban megtérülõ beruházás a meglévõ autót átállítani gázüzemûre. A magyar piacon több márka is kínál gyárilag kettõs üzemûre felkészített modellt, de a legtöbb korszerû modell egy nap alatt átépíthetõ. Egy négyhengeres, 1,3 literes benzinmotoros modell LPG-re történõ átalakításának költsége 220 ezer-250 ezer forint, a CNG-változaté 400 ezer-450 ezer forintba kerül. Az utólag beépített tartályokkal az autók hatótávolsága 200 kilométerrel nõ.
A literenkénti 240 forintos LPG elõnye, hogy Magyarországon háromszáz töltõállomáson tankolható, a kétszer magasabb energiatartalmú (49 MJ/kg) CNG ára 345 forint/kg Budapesten, míg Gyõrben csak 250 Ft/kg, ami szintén kedvezõ ár, ám az ilyen autókat jelenleg csak három nyilvános kútnál tudják kiszolgálni.
A közeljövõben gyorsan emelkedik majd a CNG-t kínáló kutak és az ott tankoló jármûvek száma, hiszen a gazdaságosságuk mellett károsanyag-kibocsátásuk is messze elmarad a hagyományos jármûvekétõl, ráadásul egyre több gyártó ismeri fel az ebben rejlõ lehetõségeket: így például több hazai buszmárka is kínál gázüzemû városi és helyközi autóbuszokat.