Tizenhatodjára is Superbrands-díjas az Allianz
2020.06.12

Az Allianz Hungária tizenhatodik Superbrands díját kapta kimagasló szaktudásáért, ügyfél-orientált működéséért és a klienseinek nyújtott kiemelkedő ügyfélélményért. A Superbrands Magyarország Szakértői Bizottsága 2004 óta minden évben az ország legkiválóbb márkái közé választotta az Allianzot, míg a Business Superbrands-díjat a vállalat tizenharmadik alkalommal vehette át.

Az Allianz Hungária továbbra is az ország egyetlen olyan biztosítója, amely a díj 2004-es alapítása óta minden alkalommal kiérdemelte a zsűri elismerését. A Superbrands védjegyek magas minőséget szimbolizálnak, elnyerésük pedig egyet jelent a legkiválóbb fogyasztói és üzleti márkáknak járó elismeréssel. A díjazottakról idén is – mint minden évben – többlépcsős előszűrést követően döntött egy huszonegy tagú, független szakemberekből álló bizottság, ezzel garantálva, hogy a kitüntetést valóban csak a minősített színvonalat képviselő márkák kapják meg.

Az Allianz számára ezek a díjak bizonyítják a széleskörű szakmai elismerést és alátámasztják stratégiai törekvéseit. „Az Allianz Hungária biztosítóként folyamatosan keresi és vizsgálja azokat a trendeket, amelyek a jövőt formálják. Új, innovatív termékeinkkel, valamint ügyfélbarát, modern szolgáltatásainkkal az egyszerű és gyors ügyintézést tesszük lehetővé ügyfeleink számára. Digitális vállalatként pedig képesek vagyunk megszólítani a fiatalabb generációt is. ” – hangsúlyozta Dorn Gabriella az Allianz Hungária marketing és kommunikációs vezetője a díj odaítélésekor.