Új gyermekbiztosítási terméket vezetett be a MetLife
2014.02.06
A MetLife Biztosító Magyarországon elsõként vezetett be komplex gyermekbiztosítási terméket.

Junior Care elnevezésû termék célja, hogy olyan összetett gyermekbiztosítást kínáljon a magyar fogyasztók számára, ami egyrészrõl a mindennapi balesetekre és betegségekre nyújt anyagi biztonságot, másrészrõl a legsúlyosabb szülõi kockázatokat is figyelembe veszi. A biztosítási kockázatok fedezete mellett a termék lehetõséget nyújt a gyermek életpályájának elindításához is egy megtakarítási kiegészítõ szolgáltatással.

A Junior Care egyediségét jelzi az is, hogy a termék asszisztencia szolgáltatásain keresztül a gyermek és a szülõ számára különbözõ kényelmi és segítségnyújtó lehetõséget is kínál azokra a baleseti-betegségi helyzetekre, amikor a legtanácstalanabbak a szülõk. Az asszisztencia szolgáltatásoknak köszönhetõen a szülõ bármikor segítséget kérhet, mivel egy 7/24 órás orvosi call center várja hívását.

A Junior Care termék szolgáltatásai alapján a szülõ kérhet magántanárt huzamosabb kórházi és/vagy otthoni ápolás esetére, szakorvosi vizit megszervezését, nemzetközi második vélemény a gyermek súlyos betegsége esetén, pszichológusi konzultációt nehéz élethelyzetben, betegszállítást vagy képalkotó diagnosztikai szolgáltatásokat is – a termékfeltételekben részletezett módon. A Junior Care nemcsak egy gyermekbiztosítási termék, hanem összetettségébõl fakadóan egy új típusú biztosítási koncepció is, amely minden eddiginél szélesebb fedezetet nyújtva szolgálja az ügyfelek igényeit.

A MetLife ezzel a termékkel egy olyan piaci rést kíván lefedni, amely a gyermek betegsége kapcsán fellépõ extra kiadásokra, és a szülõ esetleges halála vagy rokkantsága esetén bekövetkezõ anyagi problémákra tud megfelelõ választ nyújtani úgy, hogy mindezt a gyermek jövõjét biztosítandó megtakarítási programmal és kényelmi asszisztencia szolgáltatásokkal kombinálja.

A termék kifejlesztését komoly kutatás és a piaci igények feltérképezése elõzte meg. A MetLife célja az volt, hogy az ügyfelek igényét teljes mértékben kielégítõ biztosítási megoldással szolgálja úgy, hogy valódi lehetõséget ad a szülõ kezébe, amelyekkel ténylegesen segítheti gyermekének testi és pszichés egészségét. A Junior Care termék valódi segítség lehet a szülõ számára a gyermek jövõjének biztosításában is, amit a MetLife által végeztetett próbavásárlások is megerõsítettek. A Junior Care program alkalmazkodik a változó ügyféligényekhez, ezért a biztosító négy különbözõ csomagban kínálja a termék nyújtotta szolgáltatásait.

A MetLife különös hangsúlyt fektet tanácsadóik képzésére, akik a hagyományos nyomtatott biztosítási ajánlatok mellett elektronikus úton is képesek rögzíteni az ügyfelek igényeit. A programot a biztosító különbözõ marketing eszközökkel támogatja, amely része annak az összetett marketing tevékenységnek, amely a Junior Care terméket szintén egyedivé teszi.