Így néz ki a Generali új ügyfélszolgálata
2014.11.18
A hosszú távú, kölcsönös bizalmon alapuló ügyfélkapcsolatok kiépítése stratégiai terület a Generali Biztosító üzletpolitikájában, az elsõ 3 negyedévben közel 250 ezer esetben intézték személyesen az ügyfelek biztosítási ügyeit ügyfélszolgálataikon rendkívül rövid várakozási idõvel. Ugyanezen célkitûzés szellemében újította fel legnagyobb hazai ügyfélszolgálatát is a társaság a Váci úton, amelynek kialakításakor a közvetlen, kényelmes és gyors ügyfélkiszolgálás mellett az akadálymentesítés szabályait is szem elõtt tartotta.

„Egy vállalati felmérés szerint a hazai cégek 79%-a tartja a kiváló ügyfél-kiszolgálásra való törekvést stratégiai területnek, és szerepelteti azt legfontosabb célkitûzései között. Büszke vagyok arra, hogy a Generali ehhez a többséghez tartozik, azt valljuk ugyanis, hogy sikerünk 3 tényezõn múlik: az innováción mind termékfejlesztésben, mind technológiában; a humánerõforráson, vagyis munkatársaink szerepén és az ügyfelekkel való személyes kapcsolaton. Ennek megfelelõen személyes ügyfélszolgálataink fejlesztésére is nagy gondot fordítunk” – mondta a biztosító felújított, Váci úti ügyfélszolgálatának átadóján Ilics László a Generali Biztosító ügyfélkapcsolatokért is felelõs vezérigazgató-helyettese.

A társaság folyamatosan fejleszti személyes ügyfélszolgálati kiszolgálási folyamatait, mellyel a próbavásárlások szerint 95%-ban elégedettek az ügyfelek. Ez az eredmény pedig 2010 óta közel 9 százalékpontos ügyfélélmény-növekedést jelent. A folyamatos fejlõdés nagy részben annak is köszönhetõ, hogy a Generali egyik legfontosabb céljának tekinti, hogy rövidebbé tegye az adminisztratív jellegû biztosítási ügyintézést. Ennek érdekében az elmúlt években jelentõsen csökkentette átlagos kárrendezési idejét, kialakította a valós idejû kárrendezést, és csökkentette ügyfélszolgálatának várakozási idejét is, melyet az idei évben már átlagosan alig 3 percre redukált.

Ugyanakkor az érdemi ügyfél-kiszolgálásban igyekszik a biztosító minél több minõségi idõt fordítani ügyfeleire ügyfélszolgálatain is, ahol országszerte közel 250 ezer esetben intézték személyesen az ügyfelek biztosítási ügyeit, átlag 15 percben, az idei év elsõ kilenc hónapjában így összesen több mint 7 évnyi idõt töltve velük. Ezek között szerepelt több mint 7000 kárkifizetés is, ugyanis a Generali Biztosító ügyfélszolgálatain egyedülálló módon a kárbejelentést követõen az egyszerûsített kárrendezés keretében a kisebb összegû vagyonkárok azonnal kifizetésre kerülnek.

A Generali számára tehát fontos, hogy hosszú távú, kölcsönös bizalmon alapuló kapcsolatot ápoljon ügyfeleivel, és ígéreteit következetes fegyelmezettséggel váltsa valóra. Ennek szellemében újította meg a biztosító Váci úti ügyfélszolgálatát is, ahol a már megszokott, hatékony ügyintézéssel várja az ügyfeleket összesen 475 négyzetméteren. A helyiség kialakításakor a Generali a speciális igényekkel érkezõ ügyfelei kényelmére is gondolt. Annak érdekében, hogy az új létesítményt mindenki a lehetõ legkönnyebben használhassa, az ügyfélszolgálati pultokat kerekesszékkel is meg lehet közelíteni, míg a nagyot halló ügyfelek kiszolgálását indukciós hurok segíti. Az ügyfélszolgálaton egy külön tárgyalóterem is helyet kapott a nagyobb diszkréciót igénylõ ügyek intézésére, a kisgyermekkel érkezõ ügyfelek csemetéi pedig a gyereksarokban játszhatnak az ügyintézés alatt.

„Számunkra kiemelkedõen fontos, hogy a szolgáltatásainkhoz kapcsolódó ügyintézés a legmagasabb szintû lehessen szakmailag és minõségileg is, melyre visszaigazolás, hogy az idei évben társaságunk »Elismerésre Méltó Fogyasztóbarát Tevékenység« minõsítést nyert egy független szakmai zsûri által rendezett megmérettetésen. A felújított Váci úti ügyfélszolgálatunk pedig kitûnõ helyszín arra, hogy felkészült munkatársaink barátságosan, segítõkészen, magas szakmai színvonalon oldják meg a személyesen betérõ ügyfeleink felmerülõ igényeit” – tette hozzá Habóczki Gabriella, a Generali Biztosító ügyfélkapcsolati igazgatója.

A XIII. kerületi Váci úton, Magyarországon egyedülálló módon a Generali Csoport négy társasága, a Generali Biztosító, az Európai Utazási Biztosító, a Generali Egészségpénztár és a Generali Nyugdíjpénztár munkatársai várják egy helyen ügyfeleiket. De a biztosító nem csak a fõvárosban igyekszik a lehetõ legnagyobb kényelmet nyújtani ügyfeleinek, ezért az ország egész területén elkezdte ügyfélszolgálati-hálózatának felújítását.