A Kárrendezési Centrum az Astra budapesti és pest megyei ügyfelei számára jelent gyorsabb, egyszerûbb és kényelmesebb gépjármû kárrendezési folyamatot. A széles körben ismert és elismert Schiller márkanév pedig garanciát jelent az ügyfelek minõségi és professzionális kiszolgálására.
A kárbejelentést, akár kötelezõs, akár cascós kárról van szó, az eddig megszokott csatornákon (e-mailen, telefonon, személyesen) lehet továbbra is bejelenteni. Új elem a kárrendezési folyamatban, hogy amennyiben a károsult budapesti vagy pest megyei lakóhellyel vagy székhellyel rendelkezik, a kárfelvételi szemle idõpontját és helyszínét a Schiller szerviz munkatársa egyezteti az ügyféllel. A szemlére a Fóti úti Kárrendezési Centrumban vagy az ügyféllel egyeztetett külsõ helyszínen, 2-4 napon belül kerül sor.
A javítási kalkuláció ismeretében a károsult eldöntheti, hogy a Schiller márkafüggetlen szervizében javíttatja meg autóját, vagy az eddig is rendelkezésre álló megoldások közül választ egyet: egyezséget köt a biztosítóval, és a kapott kártérítési összegbõl javíttatja meg gépjármûvét, vagy számlás kárrendezés keretében más szerviz szolgáltatásait veszi igénybe. Eddigi szerzõdött javítói partnereink továbbra is készséggel állnak az ügyfelek rendelkezésére.
Ha a károsult él az Astra-Schiller megállapodásban rejlõ új lehetõséggel, a kárrendezés az ügyfél szemszögébõl ilyen egyszerû és kényelmes: beviszi sérült gépjármûvét a Fóti úti szervizközpontba, majd a javítást követõen hazaviszi azt. Nem kell szemleidõpontot egyeztetnie, elõre kifizetnie a javítás költségeit, nem kell egyezkedni a biztosítóval a kártérítés részleteit illetõen – mindent elvégez helyette a Schiller Szerviz.