A top 10-es lista a következõ:
1. Internet of Things (IoT)
A biztosítók egyre nagyobb mértékben használják ki a hálózatba kapcsolt eszközökbõl kinyert harmadik oldali adatokat annak érdekében, hogy hatékonyabban derítsék fel az ügyfelek igényeit és az õket fenyegetõ kockázatokat.
2. Használat alapú biztosítások
A különféle telemetriai eszközök segítségével megvalósuló, használat alapú konstrukciók terjedésével a biztosítók hatékonyabban lesznek képesek menedzselni kárigény kapacitásaikat és szegmentálni ügyfeleiket.
3. Big Data
A kifinomultabb adatgyûjtési és elemzési technológiák gyorsabb kárigény kezelést és a visszaélések hatékonyabb kiszûrését teszik lehetõvé.
4. Nem tradíconális szereplõk
Egyre több iparágon kívüli szereplõ jelenik meg különféle partneri együttmûködések, szövetségek útján.
5. Health Appok
Az egészségügyi diagnosztikai funkciókkal felvértezett mobilapplikációk integrálása az ügyfeleknek kisebb költést, a biztosítóknak hatékonyabb kockázatelemzést tesz lehetõvé.
6. Gamification
Egyes biztosítók játékélmény bevonásával igyekeznek fokozni a felhasználói élményt.
7. Táv-becslés
Terjedni fog a nagyfelbontású digitális képek és légifelvételek alapján történõ értékbecslés.
8. Kiber-biztosítás
Növekedni fog a különféle online visszaélésekre szabott konstrukciók iránti igény.
9. Emlékeztetõ alkalmazások
A rendszeres gyógyszeres kezelés alatt állók életét megkönnyítõ emlékeztetõ alkalmazások bevonásával a biztosítók csökkentik a felesleges kiadásokat és a felelõtlen használatból származó vészhelyzeteket.
10. P2P biztosítás
A P2P biztosítások terjedésével jelentõsen csökken az egy fõre jutó biztosítási díj.