Az autógyártók a digitális szolgáltatásokat mérik majd drágán a jövõben
2017.04.12
Az autógyártók sikere a jövõben nemcsak az eladott jármûvek számán fog múlni, hanem azon is, hogy a jármû teljes életciklusa alatt mennyi pénzt tudnak kiszámlázni a tulajdonosnak a digitális szolgáltatásokért - írja az Origo.hu a KPMG globális autóipari felmérésére hivatkozva.

Az Origo.hu-nak Boros Árpád, a KPMG szenior menedzsere mutatta be a KPMG friss autóipari felmérését. A tanulmányból kiderül, hogy az iparági szakértõk 85 százaléka gondolja úgy, hogy az autógyártók árbevétele a netre kötött és digitális szolgáltatásokat nyújtó okosautók terjedésével jövõben akkor is emelkedhet, ha a tiszta értékesítési árbevétel nem nõ.
"Az autópiac a jövõben nem annyira a tartós fogyasztási cikkek piacához fog hasonlítani, sokkal inkább a mobiltelefonokéhoz"
– mondta el a KPMG szakértõje.

A teljes cikk itt olvasható: http://www.origo.hu/gazdasag/20170411-a-jovoben-a-gyartok-a-kocsik-digitalis-szolgaltatasain-kereshetnek-sokat.html