A magyar insurtech megoldással akár felezhetõek lennének a casco díjak
2017.05.15
Az elsõ FinTechShow gyõztese, a Kriph.io szerint lassan már az élet minden területén van valaminek közösségi verziója: médiának, autós szolgáltatásnak, szponzorálásnak és lehet a biztosításnak is. Az alkalmazás fejlesztõi visszanyúltak a biztosítások gyökeréhez, és ismét visszahoznák a közösségi élményt a biztosításokba a modern technológiák segítségével.

A Fintechzone.hu cikke szerint a magyar insurtech alkalmazás elsõsorban azoknak kíván alternatíva lenni, akiket a legtöbb biztosító az út szélén hagyott, pontosabban „kiárazott”, azaz a 18-35 év közötti, jellemzõen városi fiatalokat. Mivel a díjfizetés során a valós gépjármûhasználat számít, a jól mûködõ közösségeknek köszönhetõen akár felezhetik is majd díjukat ezek a fiatalok. A Kriph.io fejlesztõi közösségi élménnyé tennék a biztosítási területet úgy, hogy kis kockázatközösségeket hoznának létre saját szabályrendszerrel, transzparens- és demokratikus mûködéssel.

„Rengeteg modern technológiát használtunk fel (pl. telematika, BigData, gamification), amikkel biztosíthatjuk az automatikus, tényleges használat alapú díjfizetést, a kockázatközösségek védelmét, illetve ösztönözni tudjuk a biztonságos vezetést, valamint kár esetén lehetõvé tesszük a lehetõ leggyorsabb, legkorrektebb kárrendezést” – vázolta fel a Fintechzone.hu-nak az új fintech alkalmazás lényegét a Kriph.io CEO-ja, Szota Szabolcs.

A teljes cikk itt olvasható: http://fintechzone.hu/ime-a-fintechshow-gyoztes-kriph/