A Fintechzone.hu cikke szerint a hazai biztosítók felsõvezetõi szerint a digitális ügyfél olyan, mint Colombo felügyelõ felesége. Tudjuk, hogy létezik, de még senki nem látta. Ugyanakkor az se biztos, hogy az ügyfél nagyon vágyna a digitális megoldásokra.
A Fintechzone.hu a Portfolio Pénzügyi IT 2017 konferenciáról készített összefoglalót, ahol a hazai biztosítási szektor meghatározói beszélgettek arról, hogy hogyan látják a digitális ügyfelet és a saját jövõjüket. A biztosítók alapvetõen eltérõ stratégiával közelítenek a digitalizációhoz, azonban abban mind egyetértenek, hogy a jövõ okos biztosítási termékei kezdetben csak egy szûk kör igényét fedik le, amelyektõl rövid távon komoly üzleti haszon még nem várható.
A Posta, a K&H, a Genertel és az NN biztosítók megszólalását tartalmazó teljes anyag itt olvasható: http://fintechzone.hu/digitalis-biztositas-biztositok-insurtech-startupok/