Az UNIQA Biztosító kollégái a további utasok hazajuttatásán is nagy erõkkel dolgoznak, szoros együttmûködésben a magyar nagykövetséggel és a helyi partnerirodákkal. Emellett a biztosító honlapján, ingyenesen hívható zöldszámon, valamint a károsultak által létrehozott Facebook csoportban is tartják a kapcsolatot az utasokkal.
„Minden erõnkkel azon vagyunk, hogy a kialakult helyzetet a lehetõ leggyorsabban és leghatékonyabban megoldjuk. Nem könnyû feladat a nyári szezon közepén üres repülõgépet találni, de mostanra biztosan mondhatjuk, hogy sikerül megoldani a bajbajutottak egy részének hazautaztatását. Elképesztõ összefogásnak lehetünk tanúi: az államigazgatásból, diplomáciából és a verseny szférából érkezõ emberek idõt, energiát nem sajnálva dolgoznak azon, hogy segíthessék a Törökországban rekedt honfitársainkat” – mondta Kurtisz Krisztián, az UNIQA Biztosító vezérigazgatója, aki külön köszönetet mondott kollégáinak, akik vasárnap óta éjt nappallá téve dolgoznak azon, hogy elõbb szállást, majd repülõgépet találjanak az embereknek.
A biztosító a Törökországban rekedt utasok hazajuttatásával és kártalanításával párhuzamosan kiemelten kezeli azon ügyfelek kárrendezését is, akiknek már befizetett utazásuk van a Green Holidays Kft.-nél. A kártalanítás pontos menetérõl és további információkról az UNIQA Biztosító honlapján tájékozódhatnak az érintettek.: http://www.uniqa.hu/greentajekoztato
TOVÁBBI HASZNOS INFORMÁCIÓK A KÁROSULTAKNAK:
Azonnali segítségnyújtás az alábbi, ingyenesen hívható telefonszámon:
+36 80 2999 99
Azon károsult ügyfelek, akik nem kezdték meg utazásukat, kárigényüket a 4839597 kötvényszám feltüntetésével az info@uniqa.hu címen jelezhetik.
A kárbejelentéshez az alábbi dokumentumokat kell csatolni:
- a befizetési bizonylatokat
- az utazási szerzõdést
- bankszámlaszám, ahova a kártérítési összeg utalható
- a kitöltött kárbejelentõt
Fontos, hogy az e-mail tárgyának a „Green Holidays”-t kell megadni.