Hazaérkeztek a Green Holidays által Törökországban hagyott utasai
2017.07.05
Vasárnap este óta azon dolgoznak az UNIQA Biztosító munkatársai közösen az államigazgatásban és a diplomáciában dolgozó kollégákkal, hogy a Törökországban rekedt Green Holidays Kft. utasai számára mielõbb megnyugtató megoldást kínáljanak a károk rendezésére és a hazajutásra. Az éjjel-nappal folyó szervezõ munkának köszönhetõen kedden délután az elsõ utasok már le is szálltak Budapesten, ahol már a csomagátvételnél fogadták õket a biztosító munkatársai és helyben nyújtottak tájékoztatást a károsultak részére a kárbejelentés módjáról, ezáltal is segítve az utasokat és gyorsítva a folyamatot - áll a biztosító közleményében. A még kinn tartózkodó magyarokkal több kommunikációs csatornán folyamatosan tartja a kapcsolatot a biztosító, így mindig a legfrissebb információkkal látják el a bajbajutottakat.

Az UNIQA Biztosító kollégái a további utasok hazajuttatásán is nagy erõkkel dolgoznak, szoros együttmûködésben a magyar nagykövetséggel és a helyi partnerirodákkal. Emellett a biztosító honlapján, ingyenesen hívható zöldszámon, valamint a károsultak által létrehozott Facebook csoportban is tartják a kapcsolatot az utasokkal.   

„Minden erõnkkel azon vagyunk, hogy a kialakult helyzetet a lehetõ leggyorsabban és leghatékonyabban megoldjuk. Nem könnyû feladat a nyári szezon közepén üres repülõgépet találni, de mostanra biztosan mondhatjuk, hogy sikerül megoldani a bajbajutottak egy részének hazautaztatását. Elképesztõ összefogásnak lehetünk tanúi: az államigazgatásból, diplomáciából és a verseny szférából érkezõ emberek idõt, energiát nem sajnálva dolgoznak azon, hogy segíthessék a Törökországban rekedt honfitársainkat” – mondta Kurtisz Krisztián, az UNIQA Biztosító vezérigazgatója, aki külön köszönetet mondott kollégáinak, akik vasárnap óta éjt nappallá téve dolgoznak azon, hogy elõbb szállást, majd repülõgépet találjanak az embereknek. 

A biztosító a Törökországban rekedt utasok hazajuttatásával és kártalanításával párhuzamosan kiemelten kezeli azon ügyfelek kárrendezését is, akiknek már befizetett utazásuk van a Green Holidays Kft.-nél. A kártalanítás pontos menetérõl és további információkról az UNIQA Biztosító honlapján tájékozódhatnak az érintettek.: http://www.uniqa.hu/greentajekoztato

TOVÁBBI HASZNOS INFORMÁCIÓK A KÁROSULTAKNAK:

Azonnali segítségnyújtás az alábbi, ingyenesen hívható telefonszámon:
+36 80 2999 99

Azon károsult ügyfelek, akik nem kezdték meg utazásukat, kárigényüket a 4839597 kötvényszám feltüntetésével az info@uniqa.hu címen jelezhetik.

A kárbejelentéshez az alábbi dokumentumokat kell csatolni:
- a befizetési bizonylatokat
- az utazási szerzõdést
- bankszámlaszám, ahova a kártérítési összeg utalható
- a kitöltött kárbejelentõt

Fontos, hogy az e-mail tárgyának a „Green Holidays”-t kell megadni.