Digitalizáció: kihívás és lehetõség a kkv-knak
2018.01.29
A magyar kis-, és középvállalkozásoknak (kkv) csupán fele aktív digitálisan, több mint felének honlapja sincs, ezért a kkv-szektornak a digitális fejlõdéssel együtt mobilra optimalizált weboldal létrehozását javasolták a szakértõk a K&H és a Google Magyarország által szervezett workshopon - írja az MTI.

A felmérések szerint a napi több órányi internetezés 40 százaléka mobilon történik, és a pénzügyi tranzakciók 65 százalékát is errõl az eszközrõl indítják.

Az MTI által idézett közlemény szerint a digitalizáció egyszerre jelent kihívást és lehetõséget a kkv-szektornak, amivel egyelõre kevés cég él. Az idézett felmérés szerint a mobilozók több mint fele elhagyja az oldalt, ha az 3 másodpercnél lassabban töltõdik be, míg minden második ember a 2 másodperces oldalbetöltést tartja elfogadhatónak.

A gyorsaság mellett más szempontokat is érdemes figyelembe venni az online jelenlét kialakításakor. Fontos az is, hogy az oldal könnyen navigálható legyen, ugyanis negatív felhasználói élmény esetén az emberek 62 százaléka kisebb valószínûséggel vásárol a cégnél a jövõben.