A biztosító szerint márkaértéke 1 százalékkal, 6 75 milliárd euróra emelkedett, így az Axa az 58. legkiemelkedõbb világmárka, egyben a világelsõ biztosítói cég, és a negyedik legjobb francia brand olyan mögött, mint a Louis Vuitton, a L’Oréal vagy a Danone.
Egy brand értékelése és pozíciója leginkább az ügyfelek számára nyújtott szolgáltatás minõségétõl függ, ez pedig az Axa esetében saját hitvallásából következik, ami nem más, mint az elérhetõség, a figyelem és a megbízhatóság hármasa.
A vállalat ügyvezetõ igazgatója, Véronique Weill szerint ahhoz, hogy ügyfeleik bizalmát kiérdemeljék és megtartsák, elengedhetetlen a szolgáltatás minõségének folyamatos tökéletesítése és az ügyfél-elégedettség fokozása. „Csak így maradhatott immáron negyedszerre is az Axa a globális biztosítói szektor vezetõ márkája” – tette hozzá.