Expressz kárrendezés: új szolgáltatást indít a Groupama
2012.11.09
KárExpressz néven indította el új kötelezõ gépjármû- felelõsségbiztosítás mellé igényelhetõ szolgáltatását a Groupama Garancia Biztosító, amely expressz segítséget biztosít ügyfeleinek a kárrendezésben és a helyszínen is.

A Groupama Garancia Biztosító számára kiemelten fontos az általa nyújtott szolgáltatások folyamatos fejlesztése, így ebben az évben is új megoldásokkal bõvíti a gépjármû biztosításokhoz kötõdõ kínálatát.

A biztosító új szolgáltatásának része a direkt kárrendezés. Ennek keretében, ha az ügyfél vétlen félként autójával kárt szenved, a Groupama Garancia Biztosító a károkozó biztosítója helyett megelõlegezi a kárkifizetést, átveszi az ügyféltõl az ügyintézés gondjait és elindítja a kárrendezést a károkozó gépjármû biztosítójával.

A KárExpressz másik eleme az asszisztencia szolgáltatás, amely egy teljes Európára kiterjedõ közúti segítségnyújtás. A biztosító az asszisztencia szolgáltatás keretében belföldön történt esemény esetén 1 órás kiérkezési garanciát vállal, azaz, ha nem érkezik meg a segítség a hívástól számított 1 órán belül, az ügyfél visszakapja a KárExpressz szolgáltatás éves díját

A szolgáltatás további részletei

A KárExpressz szolgáltatás csomag két fontosabb területen nyújt segítséget az ügyfelek számára. Az expressz közúti segítségnyújtás olyan szolgáltatásokkal segít a bajbajutottakon, amelyek a meghibásodott vagy balesetet szenvedett autó szervizelésével és elszállításával kapcsolatosak. A szolgáltatás keretében például a biztosító vállalja az 1 órás helyszínre érkezést pénz visszafizetési garanciával, a helyszíni javítás, az autómentõvel való szállítás és a gépjármûtárolás megszervezését, valamint ezeknek a tételeknek a költségtérítését. A termék az utasok kényelmét is igyekszik szolgálni, így tartalmazza a hazautazás vagy az úti célhoz történõ továbbutazás, a megjavított jármûhöz való visszautazás és az éjszakai szállás megszervezését, valamint ezeknek a költségtételeknek a megtérítését. Szintén ebbe a csoportba tartozik még a bérautó bérlése és költségének fedezése.

A KárExpressz másik része az expressz kárrendezési szolgáltatás, amelynek keretében a biztosító, amennyiben egy balesetben a szerzõdött ügyfele a vétlen fél, átvállalja a sérült gépjármû kárrendezési folyamatát és a vétkes fél biztosítójával való kapcsolattartást. A jogosultság megállapítását követõen pedig megelõlegezve, expressz kifizeti a károkozó biztosítója helyett a gépjármûben keletkezett kárösszeget.

A KárExpressz szolgáltatás casco nélkül is igényelhetõ mindössze évi 4990 Ft-os összegért, cserébe az autó menetképtelensége esetén megbízható és expressz segítséget biztosít.

\"A Groupama Garancia Biztosító tevékenységének középpontjában az ügyfelek igényeinek maximális kiszolgálása áll, ezért társaságunk számára továbbra is a szolgáltatások fejlesztése a legfontosabb. Úgy gondoljuk, hogy a KárExpressz kialakítása során egy olyan csomagot sikerült összeállítanunk, amely egyedülálló.” – mondta Csonka István a Groupama Garancia Biztosító értékesítési és marketing vezérigazgató-helyettese.