Utasbiztosítás: mi számít az ügyfeleknek?
2011.07.08
Sikeresen debütált a Netrisk.hu biztosítási portál által bevezetett utasbiztosítási rangsoroló szolgáltatás: az elsõ héten több mint 10 ezren használták az új online felületet utasbiztosításuk kiválasztására.

Netrisk.hu oldalán elérhetõ utasbiztosítási rangsoroló felület segítségével már egyedi preferenciák alapján is rangsorolhatók az utasbiztosítások – írja a Népszabadság. A 10 ezer kitöltõ alapján a magyar utazók elsõsorban a baleseti ellátásra kötnek biztosítást, míg a legkevésbé a poggyász védelme motiválja a döntésüket

A rangsoroló szolgáltatás lényege, hogy az ügyfelek egy skálán jelölhetik, mennyire tartják fontosnak biztosításuknál a megadott paramétereket. A kalkulátor pedig mindezen személyre szabott adatok alapján állítja sorrendbe 11 biztosítótársaság több mint 50 utasbiztosítási termékét.

Az elsõ napok tapasztalatai szerint a szolgáltatást aktívan használók többsége a baleseti biztosítást és a termék árát tartja a legfontosabb szempontnak az utasbiztosítás kiválasztásakor. Ötös skálán a baleseti ellátás 4,5, az ár 4,4 ponttal esik latba. A harmadik helyen a halálesetre szóló biztosítási tétel áll, és csak ez után következik a sorrendben a poggyász, valamint a mûszaki cikkek védelme.