A Marsh is beszáll az Amazon biztosítási programjába
2021.08.24

Az amerikai Marsh brókercég együttműködést kötött az Amazonnal annak érdekében, hogy segítsen az online értékesítő kisvállalkozásoknak megfizethető termékfelelősség biztosításhoz jutni.

Az Amazon új digitális biztosítási hálózata, az Amazon Insurance Accelerator célja, hogy segítse a kiskereskedőket a biztosítások megkötésében azáltal, hogy az ellenőrzött biztosítási szolgáltatókból álló hálózat tagjai kínálnak versenyképes áron felelősségbiztosítást számukra.

A termékfelelősség biztosítás lehetővé teszi az Amazon eladók számára, hogy üzletük bővítésére összpontosítsanak, mivel tudják, hogy védve vannak, ha valamelyik termékük véletlenül sérülést vagy anyagi kárt okozna másnak. A megfelelő biztosítási kötvény megfelelő áron történő megtalálása azonban - különösen az újonnan induló vállalkozások számára – nem egyszerű feladat. Az Amazon Insurance Accelerator azzal segíti a vállalkozásokat, hogy kedvező ajánlatokat kérhetnek neves biztosítóktól.

Az Amazon megköveteli, hogy a külsős eladók termékfelelősség biztosítást kössenek, ha elérik a havi 10 000 dollár forgalmat az Amazonon, szemben a korábbi három hónapos időtartammal.

A Marsh összeállított egy vezető biztosítókból álló csoportot, melyek kiskereskedelmi vállalkozások számára is nyújtanak termékfelelősségi biztosítást, és bevonta a digitális biztosítást forgalmazó szolgáltatókat az Amazon Insurance Accelerator létrehozásához.

Az új hálózatnak köszönhetően az amerikai székhelyű eladók mostantól számos biztosító - köztük a Chubb, a Spinnaker Insurance Company, a Hiscox, a Liberty Mutual Insurance, a Markel és a Travelers - valamelyikétől szerezhetnek be ajánlatokat és vásárolhatnak olyan biztosítást, amely megfelel az igényeiknek, valamint az Amazon követelményeinek.