A Vienna Insurance Group tovább növelné jelenlétét a piacain
2016.03.18
A Vienna Insurance Group igazgatóságának új elnöke, Elisabeth Stadler Bécsben, egy sajtótájékoztató keretében ismertette a cégcsoport régióbeli növekedési terveit.

A VIG minden piacán felülvizsgálja a lehetõségeket:

  • A stratégia sarokkövei nem változnak 
  • Világos elkötelezõdés a növekedés mellett 
  • A stratégia pontosítása az egyes piacokon 
  • 2016-os kilátások: a nyereség elérheti akár a 400 M Eurót is
  • 200 százalékos Solvency II mutató

A Vienna Insurance Group (VIG) az elkövetkezõ hónapokban felülvizsgálja piacait a Balti-tengertõl a Fekete-tengerig a további növekedési potenciálok feltárása érdekében. Lengyelországban, Magyarországon, Horvátországban és Szerbiában a VIG célja középtávon a legalább 10 százalékos piaci részesedés elérése. Az egészségbiztosítási szektorra helyezõdik a hangsúly. A további sarokköveken nem változtat a VIG. A stratégia alapjául a Vienna Insurance Group szilárd sajáttõke-struktúrája szolgál. A tõzsdén jegyzett VIG csoportszintû Solvency II mutatója nagyságrendileg 200 százalékon áll.