A kampányban a manchesteri, a leedsi, a birminghami és a londoniakat értesítik arról, hogy egy-egy forgalmas útszakaszon hány autós haladt át nem-biztosított jármûvel. A digitális kijelzõkön megjelenõ real time információk azután lesznek láthatók, miután a rendszer összeveti a gépjármû biztosítási adatbázis adatait az áthaladók rendszámával.
A kampány célja a figyelmeztetés: ha az autósok olyan üzenettel találkoznak egy adott útszakaszon, hogy aznap több száz nem-biztosított jármû haladt arra, akkor vélhetõen óvatosabban fognak vezetni.
A Churchill Biztosító kampányában a WCRS és az Ocean Outdoor vett részt. Dino Burbidge, a WCRS technológiai és fejlesztési igazgatója arról beszélt, hogy ez a DOOH kampány nagyszerû példa arra, hogy mennyire sikeres az a marketingüzenet, amely a megfelelõ embereket szólítja meg a kellõ idõben és helyen - idézte a szakembert a Screen Media Daily.
2016.07.11
Az Egyesült Királyságban több mint egymillió autónak nincs kötelezõ felelõsség biztosítása. Erre a veszélyre hívja fel egyhónapos kampányában a figyelmet a Churchill Motor Insurance - írja a Mediainfo.hu.