A GVH keddi MTI-hez eljuttatott közleménye szerint azt vizsgálta, hogy a vállalkozások érthetõen hívták-e fel a fogyasztók figyelmét a szolgáltatás kettõségére. Így arra, hogy a vészelhárítási szolgáltatás keretében a biztosítás villanyszerelés, vízvezeték-szerelés, gázvezeték-szerelés és dugulás-elhárítás esetén nyújt segítséget biztosítási idõszakonként legfeljebb három alkalommal, és legfeljebb 32 ezer forint értékig, de kizárólag vészhelyzetben, azaz nem fedezi minden háztartási meghibásodás esetén a költségeket. A segítségnyújtási szolgáltatás viszont információ átadására és szakiparos ajánlására vonatkozik.
A GVH kötelezettségként írta elõ, hogy a társaságok írásban tájékoztassák az Otthonangyal biztosításra szerzõdött ügyfeleket a biztosítás igénybevételének feltételeirõl. A vállalás értelmében a vállalkozások a tájékoztatót közzéteszik a http://www.eon.hu/otthonangyal/ és a https://www.aegon.hu/eon-otthonangyal oldalon is.
A GVH úgy ítélte meg, hogy a vállalások elfogadásával hatékonyan biztosítható a közérdek védelme. Enyhítõ körülményként értékelte, hogy a vállalkozások már a kötelezettségvállalási nyilatkozat megtételét megelõzõen felhagytak a vizsgált kommunikációs gyakorlattal, és sem a GVH, sem más hatóság nem állapított meg a versenyfelügyeleti eljárás szempontjából releváns jogsértést a két vállalkozással szemben a döntés meghozatalát megelõzõ 5 évben.