Fogyasztóvédelmi kérdések hosszú sorát veti fel a digitalizáció a biztosítási szektorban, az igényfelméréstõl a panaszkezelésig kemény munkát adva a biztosítóknak, a közvetítõknek és a felügyeletnek is. A Független Biztosítási Alkuszok Magyarországi Szövetsége (FBAMSZ) által szervezett XIII. Biztosításszakmai Konferencia és Kiállítás egyik moderátorával, Siklósi Máté fogyasztóvédelmi szakértõvel beszélgetett a Portfolio.hu.
Kapcsolódó cikkek:
Legújabb cikkek:
- Moldova: A jegybank aktívan támogatja a biztosítási szektor technológiai átalakulását
- Sava Insurance Group: Három negyedév után teljesült a 2025-ös profitcél, 36,1%-kal nőtt a nettó nyereség
- Fordulat a lakáspiacon: a vevőknek áll a zászló az év végén
- Románia: gyorsan nő az időskorú népesség, de a támogatottság érzése gyenge
- Acredia zágrábi irodát nyit, hosszú távú elköteleződését erősítve a horvát piac iránt