Újítás a Nielsentõl
2016.09.27
"Hallgasd meg ügyfeledet, fogyasztódat, és reagálj rá gyorsan!" Ezzel a mottóval vezeti be a Nielsen Magyarországon is a fogyasztók jó és kedvezõtlen tapasztalatainak új, integrált felmérését, valamint elemzését - írja a marketinginfo.hu.

A Nielsen a ResponseTek céggel mûködik együtt, amely kifejlesztett egy szoftvert a fogyasztók tapasztalatainak kezelésére. A kanadai Vancouverben székelõ cég szoftver platformját kapcsolják össze valós idõben az üzleti forgalom konkrét információival és korszerû elemzési eszközökkel. Így a Nielsen képessé tud tenni vállalatokat arra, hogy szolgáltatásaikat az eddiginél gyorsabban, a lehetõ legjobban igazítsák egyes fogyasztóik vagy ügyfeleik igényeihez. Ezáltal még inkább különbözhetnek versenytársaiktól, és növelhetik márkájuk vonzerejét.

Rausch Tamás, a Nielsen üzletfejlesztési vezetõje szerint különösen hasznos lehet a rendszer alapú "ügyfél tapasztalat" szolgáltatás elsõ sorban bankok, biztosítók, távközlési szolgáltatók, kiskereskedelmi cégek, szállodák, légiforgalmi vállalatok és repülõterek számára.

A teljes cikk itt olvasható: http://www.marketinginfo.hu/hirek/article.php?id=43296