A rendezvény az évek óta húzódó gazdasági válság kommunikációjára fókuszál. Pénzügyi szakértõk segítségével igyekszünk minél alaposabban körüljárni a válságstratégiákat, a különbözõ kommunikációs megoldásokat, valamint igyekszünk feltárni azokat a problémákat, melyek a magyar lakosság alacsonyfokú pénzügyi edukációja mögött állhatnak.
Az egész napos program, Dr. Mohai György, a Budapesti Értéktõzsde vezérigazgatójának nyitóelõadásával kezdõdik, melyben elsõsorban a magyar lakosság pénzügyi tudatosságáról lesz szó. Õt követi Bacher János (Gfk Hungária) aki tovább boncolgatja a témát, és kiegészíti azt a magyar lakosság bankokhoz való viszonyának bemutatásával. Ezután Kozári István (Origo) tart elõadást Tartalmas márkák, A márkázott tartalom és product placement megoldásai a szolgáltatási szektorban címmel.
Ezt egy rövid kávészünet követi, majd a Metropol kereskedelmi igazgatója, Guttengéber Csaba lép színpadra, hogy a napilapok pénzügyi edukációjának hatékonyságáról beszéljen. Ezután a következõ kérdéseket igyekezzük megválaszolni Jelenik Gáborral (Goodwill Communications): Hogyan írja át a globális válság és a lokális turbulencia a korábbi válságkommunikációs forgatókönyveket? Pontosan milyen paradigmaváltás zajlik a pénzintézeti kríziskommunikációban?
A délelõtti programhoz tartozik még Simicz Tamás és Szabolcs András (Myrtis Creative) elõadása, mely során szó lesz a pénzügyi szektor szereplésérõl a közösségi médiában. A Dalbír-kampányhoz hasonló megoldások hatékonyságát elemzik.
Az ebéd elõtt sor kerül egy kerekasztal-beszélgetésre is, Morafcsik Lászlóval (Fundamenta), Szabó Lászlóval (Concorde Alapkezelõ) és Lehoczky Lászlóval (MKB Egészségpénztár), akik a jelenlegi megtakarítási lehetõségekrõl cserélnek eszmét. Céljuk, hogy dûlõre jussanak, van-e olyan kommunikációs stratégia, mely képes a megtakarításokat elõtérbe helyezni a hitelfelvétel helyett válságidõszakban.
A délelõtti szekció moderátora Brückner Gergely lesz, a Figyelõ pénzügyi rovatának vezetõje.
A délutáni elõadássorozat R. Kovács Dániel elõadásával (Front Page Communications) kezdõdik, aki hatékony pénzügyi kommunikációs stratégiákat mutat be. Szécsényi Bálint, az Equilor Befektetési Zrt. munkatársa árulja el a közönségnek, hogy mit tehetnek a független befektetési szolgáltatók a lakosság pénzügyi edukációjának érdekében. Ezután ismét egy gyors kávészünetet iktatunk be, hogy utána meghallgassuk Gyõri Dávid (Xallis) elõadását a különbözõ életútmodellekrõl a gazdasági válságot megelõzõ és azt követõ idõszakokban, valamint a válság alatti túlélési stratégiákról. Ezt követõen Martin József Péter osztja meg gondolatait a magyar lakosság mindennapi pénzügyi döntéseirõl. A nap utolsó elõadása Vinnai Balázsé (IND Group), aki a netbank-építés rejtelmeirõl árul el hasznos információkat. A konferencia a délelõtti blokkhoz hasonlóan, egy kerekasztal-beszélgetéssel zárul, ahol a magyar lakosok digitális pénzügyi eszközökhöz való viszonya kerül terítékre. Lévai Gábor (Metapay), Sziebig Péter (Netrisk), Sebestyén László (Genertel), és Tamási Gábor (Carnation) vitatja meg a fenti témát. A délutáni szekció moderátora Kamasz Melinda, a Figyelõ fõszerkesztõ-helyettese.
Részletek az alábbi linken: