2016. december 31-én - a 40-es számok kivezetésérõl szóló jogszabályváltozással összhangban - búcsút vett az Allianz az eddigi 06-40-es központi ügyfélszolgálati telefonszámától és a külföldrõl hívható 36-(1)-237-2372 számtól, melyeken az Allianz Contact Center kollégái fogadták a hívásokat az elmúlt évek során. A biztosítóhoz hasonlóan az Allianz Hungária Egészség- és Önsegélyezõ Pénztár, valamint az Allianz Hungária Önkéntes Nyugdíjpénztár esetében is új ügyfélszolgálati szám váltotta az eddigi 06-40-es számot.
2017. január 1-tõl már az új, +36-(1/30/70)-421-1-421 és +36-20-554-4-421-es számokon áll rendelkezésre az Allianz Hungária Zrt. telefonos ügyintézõ rendszere. Az Allianz minden esetben tájékoztatja az ügyfeleket a régi szám megszûnésérõl és az újak bevezetésérõl.
„2012 óta az Allianz Contact Centerbe havonta átlagosan 70 ezer ügyfélmegkeresés érkezik, ez évente több mint 800 ezer telefonhívást vagy e-mailes ügyintézést jelent, amellyel több mint 100 munkatársunk foglalkozik” – számol be a statisztikákról Végh István, az Allianz Hungária Zrt. vezérigazgató-helyettese. Az Allianz Hungária Zrt. telefonos menürendszere a régi marad. A megfelelõ szolgáltatás és ügyintézési pont kiválasztása után továbbra is szakképzett és segítõkész telefonos operátorok nyújtanak gyors segítséget az ügyfeleknek és az érdeklõdõknek.