Értékteremtés a digitális és online világban - ez az idei Evolution konferencia témája
2017.02.13
Idén márciusban ötödik alkalommal rendezik meg az Evolution konferenciát, melynek fõ témája a digitális és online térben található eszközök értékteremtõ hatása. Szó lesz többek között a közösségi médiában uralkodó trendekrõl, a performance hirdetésekrõl, az online videókról, a kreativitásról, a neuromarketing és native hirdetések kapcsolatáról, de bemutatkozik a Digitális Jólét Program is.

Az Evolution Konferencia Magyarország egyik meghatározó kommunikációs és üzleti rendezvénye, amelyet idén március 1-2-án tartanak. Az idei konferenciára a szervezõk 1200 résztvevõt várnak. A rendezvény a digitális, online világban található eszközök értékteremtõ hatására fókuszál, szlogenje az „Értékek viadala”. A konferenciát Deutsch Tamás a Digitális Jólét Program összehangolásáért és megvalósításáért felelõs miniszterelnöki biztos nyitja meg, és már-már a hagyományokhoz híven a Magyar Reklám Szövetség és társ- szervezetei itt mutatják be a 2016-os reklámköltéseket, és vitatják meg az idei évre vonatkozó tendenciákat. „Az Evolution konferencia célja, hogy a jó idõben tett jó helyzetfelismeréssel, az újdonságokra való nyitott és objektív hozzáállással mutassa be a lehetõ legtöbb üzleti megoldást, a hirdetések világát és a digitalizáció folyamatait.” - mondta Csermely Ákos, az Evolution Hungary tulajdonosa.

Idén összesen kilenc különbözõ témában és párhuzamosan öt teremben lehet majd elõadásokat, esettanulmányokat hallgatni 9-tõl 19:30-ig. Az elsõ nap a közösségi média, performance hirdetések, az online videók, a kreativizmus és a digitális jóléti program lesz terítéken. A közösségi média témában szó lesz többek között a személyes márkaépítésrõl, az itt uralkodó hirdetési trendekrõ, és a közösségi média felületeken történõ krízisek kezelésérõl. A performance – programmatic hirdetések témában többek között szó lesz arról, hogy a kreatív tevékenységet mennyire kell mérnöki munkának tekinteni és hogy a reklámköltést már nem költségként hanem befektetésként kell értékelni. Az online videó manapság az egyik legnézettebb és legnépszerûbb tartalom, amit fogyasztunk, a rendezvényen bemutatják az eszközben rejlõ potenciális lehetõségeket. A kreativizmus, a kreatív tervezés ma már áthatja az üzleti, kommunikációs és reklámstratégiát is, a rendezvényen arra keresik a választ, hogy miért van szükség a kreatívizmusra, és mit kell kreativitás alatt érteni? Az elsõ nap ötödik témája és a konferencia újdonsága, a sharing economy vonatkozásában a Digitális Jólét Program lesz. A Digitális Jólét programot - amely a magyar gazdaság és oktatás digitális átalakítását kezeli kiemelten - a kormány 2016-ban hirdette meg.

A konferencia második napja az érzésekrõl szól. Ezen a napon a neuromarketing és native hirdetések kapcsolata, a kereskedelem, a HR és cégvezetés és a keresõmarketing témája lesz terítéken. A neuromarketing&native hirdetés téma arra keresi a választ, hogy mit jelent az érzelem, az élmény és hogyan tudjuk ezt a tartalomban is megjeleníteni. A kereskedelem témában szó lesz mindenrõl, ami kereskedelem, beleértve olyan témákat, mint az árazás problematikája, az árstratégia és a gömb alakú értékesítési lánc. A HR és cégvezetés téma a munkavállalói hatalomgyakorlást veszi górcsõ alá, a keresõmarketing szekcióban a Google eszközök és a keresõmarketinggel kapcsolatos tendenciák kerülnek terítékre.

A részletes program elérhetõ a konferencia honlapján.