Innovatív kármegelõzési marketingkampány a Generalitól
2017.09.11
Különleges VR-filmekkel indítja kármegelõzési kampányát a Generali. A Generali Elõrelátó kampány célja, hogy a VR-élmény által nyújtott személyes megtapasztalás rádöbbentse a lakosságot arra, hogy odafigyeléssel és szokásaink megváltoztatásával sok esetben megelõzhetõ a kár. A Tiszeker Dániel által rendezett kisfilmeket D. Tóth Kriszta és egy rejtélyes figura közremûködésével, egy itthon még csak pár hete elérhetõ 3D kamerával forgatták.

A kisfilmek egyik érdekessége, hogy itthon elõször használtak igazi 3D-élményt nyújtó 360 fokos kamerát fikciós történeteket bemutató reklámfilmhez. A Magyarországon csak néhány hete elérhetõ eszközzel már 8K felbontású 360 videókat és fotókat lehet rögzíteni. A Generali Elõrelátó Program videóinak különlegessége, hogy a nézõ egy VR-szemüveg segítségével a tökéletes illúzió részeseként egy izgalmas szituációban találja magát. Az egyikben D. Tóth Krisztával, az Elviszlek magammal különleges VR-kiadásában élheti át, milyen DTK mellett egy karnyújtásnyira ülni, míg a másikban fény derül arra, hogyan lehet két olimpiai aranyérmet három perc alatt megszerezni. „Biztosítóként nemcsak egy esetleges káresemény kapcsán szeretnénk ügyfeleink mellett állni, de tudatosságuk növelésével a prevenció terén is sokat szeretnénk tenni életminõségük javításáért. Innovatív marketingkampányunk indításával a személyes élményen alapuló megtapasztalás erejével szeretnénk felhívni a figyelmet a kármegelõzés fontosságára.” – mondta el Árr Mariann, a Generali Biztosító marketing és customer experience vezetõje.

A kampány része lesz a Rádió 1 országos roadshow-jának, mely szeptember folyamán 5 hazai nagyvárosba látogat el, ahol minden érdeklõdõ átélheti a különleges VR-élményeket.

A kampányról készült werkvideó itt érhetõ el: https://vimeo.com/232948256