A Netrisken megkötött elsõ százezer kötelezõ biztosításból csaknem 24 ezret az Uniqa, 14 ezret a KÖBE, 13 ezret a K&H, 10 ezret a Posta, 8700 darabot pedig az Allianz vitt el. A többi biztosító közül még a Genertel ért el 8 százalék feletti részesedést az új kötésekbõl, míg a tavaly az árversenyt diktáló Astra most alig 1,5 százalékát szerzi meg az ügyfeleknek. Az Uniqánál kötött kötelezõk átlagos éves díja 12 342 forint, a piacon pedig 12 600 forintos átlagdíj alakult ki, ami az elõzõ évinél mintegy 30 százalékkal alacsonyabb.
A sorrend a kampány végéig már aligha változik, a forgalom viszont élénkülhet a kampány utolsó hetében, amint a parlament megszavazza a kötelezõ biztosítási díjakra számolt baleseti adót. A csökkenõ átlagdíj ugyanakkor kérdésessé teszi, hogy bejön-e a várt költségvetési bevétel a baleseti adóból.
Az idei kampány érdekessége, hogy az autósok jóval nagyobb arányban kötnek kiegészítõ termékeket kötelezõ biztosításuk mellé, mint az elõzõ években. A kiegészítõ termékek között is legnépszerûbb a mini casco, második a népszerûségi sorrendben a kátyú-, harmadik a gyorshajtás biztosítás, a negyedik pedig a Netrisk Angyal autós asszisztencia.