A Kisalföld olvasója kiszámolta, hogy 163 nagyobb kátyú színesíti a közlekedést az M1-es autópályán Gyõr és Budapest között. Az Index pedig pénteken, videós tudósítással jelentkezett a helyszínrõl, amelynek segítségével bárki meggyõzõdhetett róla, hogy a helyzet kritikus. A lap riportja szerint az út állapota nem meglepõ, hisz a kilencvenes évek óta gyakorlatilag nem nyúltak a pályatesthez, azóta pedig megnégyszerezõdött forgalom, naponta 80 ezer autó és teherautó közlekedik rajta.
Az Index megkereste a Magyar Közút Nonprofit Zrt-t, akik úgy tájékoztatták a portált, hogy nagyobb felújítást 2021-ig nem terveznek, így várhatóan a helyzet sem fog sokat javulni addig az autópályán.
A kátyukárra azonban már évek óta köthetõ biztosítás, egyfajta "mini casco".
Fontos megemlíteni, hogy a harmincezer forintos biztosítási összegbõl - amely általában ezeknél a biztosításoknál jellemzõ biztosítási összeg - adódóan bõven elõfordulhat olyan eset, hogy a biztosítás nem téríti meg a teljes kárunkat, ilyenkor a maradékot saját zsebbõl kell fizetni, valamint azt is fontos tudni, hogy egy ilyen típusú biztosítás nem, vagy csak nagyon kis mértékben helyettesít egy széles körû cascót.
2018.02.27
Az elmúlt napokban több hír is megjelent arról, hogy milyen rossz állapotban van az M1-es autópálya, vannak szakaszok, ahol méterenként követik egymást a hatalmas kátyúk. Megnéztük, hogy milyen lehetõségei vannak, aki kifejezetten kátyúkárra szeretne biztosítást kötni - írja a Pénzcentrum.