A partnerségnek köszönhetõen az UniCredit erõs bankfiókhálózata és az Allianz kimagasló biztosítási szakértelme ötvözõdik. Az UniCredit közép-kelet-európai régiójának ügyfelei, a bank fiókjaiban és a digitális platformokon könnyen hozzáférhetnek az Allianz biztosítási megoldásaihoz.
Az egyes országok együttmûködési megállapodásait a helyi elõírásoknak betartásával kötik a felek.
„Az UniCredit ügyfelei - ahogy az igény egyre jobban növekszik az élet-, vagyon-, gépjármû- és balesetbiztosítási termékek iránt - az Allianz kimagasló biztosítási szaktudásának elõnyeit élvezhetik a régióban. Mostantól az UniCredit ügyfelei számára is ott leszünk az életük meghatározó pillanataiban”- hangsúlyozta Petros Papanikolaou az Allianz SE Regionális vezérigazgatója.
„Az UniCredit és az Allianz is elkötelezte magát, hogy tovább folytassa növekedését a régióban. Nagy megtiszteltetés számunkra, hogy az UniCredit az Allianzt tartotta ügyfelei számára a legjobb szolgáltatónak. Ezt az együttmûködést a sikeres régiós stratégiánk visszaigazolásának tekintjük” - tette hozzá.
„A partnerség tovább szélesíti az UniCredit által kínált szolgáltatások körét az élet- és nem-élet- biztosítások terén. A lakossági- és kisvállalkozási ügyfeleinknek ezáltal kimagasló szolgáltatást tudunk nyújtani, így ügyfeleink a régióban betöltött vezetõ pozíciónkból és az Allianz elismert brandjébõl és szaktudásából is profitálhatnak” – mondta Carlo Vivaldi, az UniCredit Közép- Kelet Európai régiójának vezetõje.
A régió meghatározó növekvõ piacot jelent a biztosítási szektor számára, míg a penetráció jóval a nyugat-európai szint alatt van. Az együttmûködésnek köszönhetõen ez az értékesítési csatorna is javítani fogja a penetrációs mutatót az elkövetkezõ idõszakban.