E-kárbejelentõ: az Allianz ügyfelei fogják legnagyobb számban használni
2019.01.11
Elindult a „kék-sárga” baleseti bejelentõ egységes digitális verziója, amelynek segítségével mostantól az Allianz ügyfelei is gyorsan, egyszerûen online, okostelefonról is intézhetik kötelezõ-gépjármû felelõsségbiztosításukhoz (kgfb) kapcsolódó kárbejelentésüket. A Magyar Biztosítók Szövetsége (MABISZ) által üzemeltetett applikáció fejlesztésében több biztosító vett részt, az Allianz Hungária szakemberei azonban kiemelkedõ részt vállaltak a szektor szinten is példaértékû együttmûködésben – írja a ProfitLine.hu.

„Az utóbbi éveket tekintve jelentõs mértékben megnõtt azon ügyfeleink száma, akik az online lehetõségeket kihasználva, a digitális csatornákat részesítik elõnyben. Bízom benne, hogy elégedettek lesznek, hogy néhány érintéssel még a korábbinál is gyorsabban és egyszerûbben intézhetik kárbejelentésüket okos eszközeikrõl.” – mondta Kisbenedek Péter az Allianz Hungária Zrt. elnök-vezérigazgatója, valamint a MABISZ digitalizációs projektjének szakmai szponzora. 

„A gyorsabb kgfb kárbejelentés és kárügyintézés elõnyeit sokan megtapasztalhatják az E-kárbejelentõ applikáció segítségével, hiszen mind díjbevétel, mind szerzõdésszám tekintetében piacvezetõk vagyunk a hazai biztosítási piacon, így az Allianz ügyfelei fogják legnagyobb számban használni az új kgfb kárbejelentési csatornát. Ügyfélállományunk és piaci részesedésünk dinamikusan bõvül, a kgfb-bõl számazó díjbevételünk 2017-ben meghaladta a 36 milliárd forintot, és így a teljes piac közel 25 százalékát tudhattuk magunkénak.” – tette hozzá Kisbenedek Péter. 

„A fejlesztés szoros együttmûködést igényelt a tagbiztosítóktól, a projektben több mint száz biztosítási szakember dolgozott termék, kárrendezési, jogi és IT területekrõl. A fejlesztési folyamat során a MABISZ, valamint a munkában kiemelkedõ részt vállaló szakembereink az ügyfelek érdekeit maximálisan szem elõtt tartották”– mondta Nikovics Éva, az Allianz Hungária Zrt. HR és Digitalizációért felelõs igazgatója, az E-kárbejelentõ projekt operatív vezetõje. – „Az alkalmazásba mindent beépítettük, ami a gyorsabb, pontosabb és egyszerûbb kgfb kárbejelentést és ügyintézést szolgálja. Meg lehet többek közt adni a kárszakértés földrajzi helyét is, ahol a kárszakértõ szükség szerint személyesen elvégzi a gépjármû kárfelmérését. További elõnyök közé tartozik az is, hogy a digitálisan beérkezõ kárbejelentéseket az Allianz Call Centere kiemelten kezeli.” – tette hozzá Nikovics Éva, akit a MABISZ az év végén szakmai díjjal is kitüntetett a projekt megvalósulásában vállalt szerepéért.

Az Allianz kgfb szerzõdéssel rendelkezõ ügyfelei a következõ hetekben elektronikusan kapják meg a biztosított gépjármû adatait tartalmazó egyedi QR kódjukat, amelyet beolvasva az E-kárbejelentõ alkalmazásba, digitálisan elõtölthetik az ügyféladataikat, ezzel is egyszerûsítve a kárbejelentést.

E-kárbejelentõ letöltése: e-kar.hu