Kurtisz Krisztián vezérigazgató a társaság sajtóeseményén elmondta: a cég ma már "nagyon más", mint 2016-ban volt. Megvalósult a célkitûzésük, hogy Magyarország legjobb ügyfélélményt nyújtó biztosítója legyenek. A 92 ezer tavalyi ügyfél-visszajelzés átlaga ötös skálán 4,6 volt, a call center 4,9-et ért el.
A biztosító termékeinek számát 200-ról 36-ra csökkentették és átálltak az ügyfélalapú szervezeti struktúrára (különvált a lakossági, a vállalati és a digitális ügyfelek kiszolgálása), egy kézben összpontosítva az értékesítéstõl a kárrendezésig a folyamatokat.
A digitalizáció eredményeként a lakásbiztosítási kárbejelentések 50%-a online történt, a kifizetés 100%-ban 3 napon belül megtörtént. Az ügyfélmegkeresések 30%-át már chat bot végzi, elõretört a videós kárrendezés és bevezették a hálózatba a biometrikus aláírást.
A tavaly õsszel, 8 hónappal ezelõtt indított Cherrisk nem várt eredményeket hozott: több mint 10 ezer szerzõdést kötöttek, 20 ezernél több regisztrált ügyfelük van, 5,2 milliónál több "cseresznyét" osztottak ki és 6000-nél több szavazat érkezett valamilyen közösségi célra. Az emberek 52%-a nem a saját díja csökkentésére, hanem közösségi célra használja fel a "cseresznyéjét", jó pár millió forintot gyûjtve össze ilyen célokra. Hamarosan elindítanak egy CherryGO nevû alkalmazást, amely a biztonságosan vezetõket, sétálókat, sportolókat jutalmazza.
Idén már 100 ezer eurós nagyságrenddel javíthatja az Uniqa eredményét a Cherrisk - árulták el a Portfolio kérdésére. A Cherrisknek egyelõre nincs saját applikációja, Kurtisz Krisztián szerint a mobilra alkalmazott webalapú ügyfélelérés sokkal nagyobb gyakoriságú mûveleteket ígér továbbra is.
Tavaly, 1,331 milliárd forintos adózás elõtti eredményt értek el az egy évvel korábbi 820 millió forint után – mondta Thomas Dockal igazgatósági tag. Idén 5,2 millió eurós nyereség szerepel az Uniqa terveiben. A biztosító teljes díjbevétele tavaly 64,470 milliárd forintról 68,032 milliárd forintra emelkedett. Az 5,5%-os teljes díjbevétel-növekedésen belül több mint 15,6%-kal nõttek a nem-életbiztosítási díjbevételek, ezen belül nagyobb fókuszt helyeztek a nem autóbiztosítási díjakra, amelyek közel 20%-kal nõttek.
Az életbiztosítási díjbevételek csökkentek tavaly az Uniqánál - ezzel kapcsolatban Kurtisz Krisztián a Portfolio kérdésére elmondta: idén már enyhe növekedés jöhet, fõleg a kockázati termékeknek és az új állománynak köszönhetõen, miközben az értékesítési volumen nehezen összehasonlítható a több mint tíz évvel ezelõttiekkel.
Polányi Zoltán igazgatósági tag a vállalati üzletágról azt mondta, egyik legfontosabb céljuk a vállalati személybiztosítások penetrációjának a növelése, többek között a Med 4 Group szolgáltatásfinanszírozó termék bevezetésével és a 3D csoportos élet-, baleset- és egészségbiztosítási termék megújításával,
A kkv-szektor felé azzal próbálnak nyitni, hogy pár napja beléptek a Vállalkozók és Munkáltatók Országos Szövetségébe, aminek az a célja, hogy aktív tagként edukálják a vállalatokat és segítséget nyújtsanak számukra a risk engineering területén.