Jól vizsgáztak környezetvédelembõl a K&H Biztosító ügyfelei: több tonnányi papírt mentettek meg az online dokumentumfeltöltésnek köszönhetõen három év alatt. A társaság online ügyfélportáljára regisztráltak száma tavaly már meghaladta a 100 ezret, ami több mint 300 százalékkal haladja meg a 2015-ös szintet. 2018-ban több mint 847 ezer ügyet indítottak, ez 356 százalékos növekedést jelent az említett hároméves idõtávon. Az ügyfélportált idén júniusban a legtöbben hétfõként délelõtt 11 és 1 óra között vették igénybe. Egyre többen használják mobileszközrõl az oldalt: arányuk 3 éve alatt 8 százalékról 27 százalékra nõtt.
Papírhegyek helyett
Az érintettek tavaly összesen 312 ezer dokumentumot kaptak a felületen keresztül a postai út helyett, 426 százalékkal többet, mint 2015-ben. Az online felület használatával nagyjából 2,6 tonna papírt spóroltak meg 2015 és 2018 között, ekkora mennyiséget nem kellett ugyanis postai úton kiküldeni az ügyfeleknek.
332 ezer belépés, megújult portál
A múlt évben egyébként 102 ezer regisztrált felhasználó 332 ezer alkalommal jelentkezett be a felületre. A K&H a nagy érdeklõdés miatt most megújította az online ügyfélportálját. Ennek keretében még könnyebben megy az ügyintézés, még masszívabb biztonsági rendszer mellett. A regisztrált ügyfelek azonosítása a belépésnél kétlépcsõs lesz, ez a gyakorlatban azt jelenti, hogy SMS-ben is kapnak egy jelszót, amely szükséges lesz a rendszer használatához.
További újdonsága a biztosító rendszerének, hogy a regisztrált és belépett ügyfelek 30 különbözõ ügyet indíthatnak néhány kattintással, további azonosító és/vagy szerzõdési adatok megadása nélkül. Ez a megoldás a korábbinál 30-50 százalékkal kevesebb ügyintézési idõt eredményez az érintettek számára.